Mooie foto's TS, snap dat je genoten hebt!
knappies! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knappies!

Ik weet dat het je verzorgpaard is, dat zeg je overal duidelijk
lennie schreef:Waarom nog steeds zonder staart? Pure mishandeling om een paard zijn staart af te nemen!
en wat heerlijk dat een eigenaar dat regelt. 

ik ben wel een beetje jaloers hoor, haha. Ziet er heel gaaf uit!
Kayleigh_ schreef:lennie schreef:Waarom nog steeds zonder staart? Pure mishandeling om een paard zijn staart af te nemen!
Zijn de plaspillen in jouw regio misschien in de aanbieding?
Mij is altijd geleerd dat als ik niks leuks kon zeggen, ik mijn mond moest houden.
Misschien kun je een topic openen met de discussie over trekpaarden zonder staart, ipv mijn topic te bevuilen?
Geniale opmerking! Pis er van in mijn broek van het lachen gewoon...

saskiaojan schreef:Heerlijk,
Weet je zo ook of er daar ergens plekken zijn waar je trekpaarden kan huren en met een rit op het strand kan gaan rijden? Ga eind sept op vakantie naar Zeeland en dit staat hoog op mijn bucketlist....

Weet niet waar je ritten op trekpaarden kunt doen, maar als je een strandrit wilt maken kan je naar Grol of een eiland afzakken en naar Biggekerke en een rit in westernstyle doen bij westertrail Zeeland www.westerntrailzeeland.nl
Veel plezier in ieder geval, persoonlijk vind ik Schouwen het mooiste eiland van Zeeland en dan met name het westen
saskiaojan schreef:Uhm in scharendijke, roompot vakantiepark.