Nou ik verwacht dat dit de laatste update zal gaan worden.
Vandaag is de Osteopaat geweest en deze heeft ook de röntgenfoto's even bekeken. Zoals de radioloog al gezegd had niets aan de hand. wel slijtage maar niets waar ik me zorgen over zou hoeven maken en waar hij nou echt van stond te kijken. Ook hele fijne uitleg gehad nu bij de röntgenfoto's dus daar heel erg blij mee.
Paard is voor de rest goed gekeurd. hij is mooi soepel kan alles goed bewegen, reageert neurologisch voor zover hij dat kon testen prima en hij reageert niet buitensporig op bepaalde bewegingen. liep ook goed en stond niet te zwalken of iets degelijks. Alleen het deel achter zijn oren mocht van hem nog iets soepeler worden en het midden van zijn rug leek iets gevoeligs dus het was mogelijk dat dat gekneusd geweest was. Kortom ik mag hem weer langzaam onder het zadel gaan oppakken. Osteo heeft aangeraden om eerst lekker alleen 1 minuten te gaan stappen voor een week dan een rustig drafje er bij en vanuit daar in combinatie met grondwerk verder te gaan uitbouwen. Moest hem voor de rest maar op de hoogte houden en het maakte niet uit of dat met goed of slecht nieuws zou zijn
kortom erg blij met hoe het afgelopen is en ook weer erg blij met mijn osteopaat