Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BarbaLala schreef:Haha , jij bent vast wel om te kopen met een frietje gok ik?
En voor die tijd houd ik ook van poffertjes
Vind het altijd zo sneu als al die dieren zo nat regenen! Amaryllis schreef:Mwah, wel met iets anders goud-geels na mijn werkzaamhedenEn voor die tijd houd ik ook van poffertjes
![]()
Ik hoop dat het weer een beetje mee zit maandag. Temperatuur vind ik niet van belang, maar hopelijk wel droog..Vind het altijd zo sneu als al die dieren zo nat regenen!
Bierrrrrrrr Drico schreef:Voor hoeveel kun je er een leuke shetlander kopen?
Iemand misschien een idee haha
Al zou het maar gaan om een mini, dus zoveel plek neemt zo'n beestje niet in.
Aangezien je vlak bij mij in de buurt woont
Letsdunit schreef:Voordeel van geen trailer mee nemen is dat je twee keer nadenkt of het de moeite wel is van het transport zoeken en zo wat minder snel een impuls aankoop doet.
Ik ga niet heen maar een aantal mensen houden wel een oogje in het zeil voor mij voor ponies met dwerggroei. Die vang ik op en geef ik de zorg die ze nodig hebben. Die moeten gewoon niet in de verkeerde handen belanden.
Letsdunit schreef:Wat houd je in stand ? Het fokken van dwergen ? Nou die fok je niet bewust,dat overkomt je als fokker doordat 2 van je dieren het dwerggen dragen. Dat je als fokker op zo'n moment je verantwoording moet nemen voor zo'n veulen ben ik het mee eens. Helaas worden dwergen nogsteeds vaak als veulen niet herkend, tenzij ze natuurlijk heel erg gehandicapt zijn. en kunnen dan uit grote kuddes op de markt belanden. Of ik er wel of niet voor betaal is mijn zaak, grof geld is onzin.

Gelukkig staat niet op elke markt een dwerg, wel veel kromme shetten. Ik heb een fijn team mensen om me heen wat het mogelijk maakt een dwergje op te vangen. En ja soms moet je de keuze maken ze in te laten slapen, maar dan weet ik wel dat ze niet verder in verkeerde handen belanden. Letsdunit schreef:Voel me niet aangevallen hoor misschien denk je dat uit mijn laatste zin maar of ik wel of niet voor zo'n diertje betaal is eigen keuzeGelukkig staat niet op elke markt een dwerg, wel veel kromme shetten. Ik heb een fijn team mensen om me heen wat het mogelijk maakt een dwergje op te vangen. En ja soms moet je de keuze maken ze in te laten slapen, maar dan weet ik wel dat ze niet verder in verkeerde handen belanden.