Kortebaan draverij Voorschoten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie1974

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:30

Wat een leuke foto's! Nummer 7 is Tamburini (met het witte orenkapje), dat is het weidemaatje van onze Fellpony :D .

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:52

Misschien een gekke vraag, maar worden paarden met sulky's erachter vaker gewoon zonder "beheer" vastgezet? Bij het mennen is mij altijd geleerd OF iemand op de bok OF iemand bij het hoofd en nooit alleen laten/vast zetten. Of is dit bij sulky's minder gevaarlijk?

CarinaR

Re: Kortebaan draverij Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:26

Lijkt mij dat er wel iemand vlakbij heeft gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 17:51

lissisanne schreef:
Misschien een gekke vraag, maar worden paarden met sulky's erachter vaker gewoon zonder "beheer" vastgezet? Bij het mennen is mij altijd geleerd OF iemand op de bok OF iemand bij het hoofd en nooit alleen laten/vast zetten. Of is dit bij sulky's minder gevaarlijk?

Wordt wel vaker gedaan, maar dan is er altijd iemand in de buurt. Sowieso zijn de sulky's heel licht, dat scheelt wel. T wordt vaak ook enkel gedaan bij de hele brave paarden hoor.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 12:34

Joolien schreef:
lissisanne schreef:
?

Wordt wel vaker gedaan, maar dan is er altijd iemand in de buurt. Sowieso zijn de sulky's heel licht, dat scheelt wel. T wordt vaak ook enkel gedaan bij de hele brave paarden hoor.

Bedankt voor je uitleg :)