Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjotje82 schreef:@ju1982: ik wilde ook Graag meedoen maar m'n paard moet nog 4 worden
Las in de "regels" dat je paard 4 moet zijn vandaar dat ik niet heb ingeschreven
Lees net dar die van jou 3 is
Mocht dat? Anders kan ik ook nog proberen in te schrijven
Frankaas schreef:Ik ga mee doen met de workshop paardenfotografie! Kon alleen niet kiezen voor welke groep, maar ben nu dus automatisch ingedeeld op een tijd dat ik niet kan. Heb de KNHS maar even gemaild.
leuk!! marjotje82 schreef:Ah jammer dat ik niet eerder wist dat ze niet zo streng naar de leeftijd keken
Nu zit vrijwel alles al vol
Leek me echt super leuk!
Nieuwe poging volgend jaar
horserider22 schreef:Frankaas schreef:Ik ga mee doen met de workshop paardenfotografie! Kon alleen niet kiezen voor welke groep, maar ben nu dus automatisch ingedeeld op een tijd dat ik niet kan. Heb de KNHS maar even gemaild.
Ik doe ook mee met een workshop paardenfotografie dressuur (2e groep). Mag ik vragen in welke groep je eigenlijk wilde?
. 

callippo schreef:De KNHS zegt zelf dat ze nu ruim voldoende parkeerplek hebben. Hoe ze dat gaan inrichten met zoveel auto's met trailers weet ik niet. Ze zullen toch voldoende ervaring hebben met het laten parkeren van grote aantalen auto-trailercombi's op wedstrijd.
Er is nog ruim plek bij het oefenspringen en de oefendressuur, dus er kunnen nog heel wat combinaties bij