Paard en levendag 2015!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ju1982

Re: Paard en levendag 2015!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:25

Thnx! Ik werk altijd met halster touw en leadrope. Dus dat moet goed komen.
Fijn om te lezen dat de meeste paarden wel rustig zijn daar!!!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:25

ju1982 schreef:
Thnx! Ik werk altijd met halster touw en leadrope. Dus dat moet goed komen.
Fijn om te lezen dat de meeste paarden wel rustig zijn daar!!!

Een beste aanname :+
Ik hoop het van wel:D

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:03

Ik zit nog te twijfelen of ik mee ga doen aangezien mijn paard nog wel erg groen is..

Dus dan is er wel een minder rustig paard! ;p

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:17

Zelf ga ik voor de ervaring, heb ook een jong paard. Het is een mooi terrein en ze zien er inderdaad veel. Denk dat er wel goede begeleiding is en de groepjes voor de dressuur zijn lekker klein, je rijdt maar met zijn 2en.
Kelly_J: Het is voor jou een aardig eindje rijden. Wellicht fijn voor je jonge paard als je een pony of zo er naast kan zetten met de rit naar Ermelo.

Sharonbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:12

Een tip die ik mee kan geven is dat het handig is om iemand mee te nemen, scheelt een hoop gestress!
Enne zorg ervoor dat ie niet achter je wilt verstoppen (dat deed de mijne, was niet zo handig) :')

Vorig jaar was er tussen het stallencomplex en de activiteiten een grote opblaasbare poort, dat vond mijn paard erg spannend..

Voor degene die een stal hebben gehuurd; vergeet niet om een slotje mee te nemen voor op je zadelkast.

Ik heb er zin in.....! *\o/*

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:14

Ik ga mee doen met de workshop paardenfotografie! Kon alleen niet kiezen voor welke groep, maar ben nu dus automatisch ingedeeld op een tijd dat ik niet kan :+. Heb de KNHS maar even gemaild. :Y)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:33

Is het jullie ook opgevallen dat ze de prijzen omhoof geschroefd hebben? Ze hebben bv de beschrijving van vorig jaar erin geplakt met de oude prijzen erin en dan de prijzen met 5 euro per onderdeel verhoogd. -O-

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 08:58

Vind de prijzen voor de lessen nog steeds heel schappelijk. €10,-- voor een dressuurles met z'n 2& van iemand die ook de papieren er voor heeft gehaald en ook nog op een super mooi terrein.

marjotje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:07

@ju1982: ik wilde ook Graag meedoen maar m'n paard moet nog 4 worden
Las in de "regels" dat je paard 4 moet zijn vandaar dat ik niet heb ingeschreven
Lees net dar die van jou 3 is
Mocht dat? Anders kan ik ook nog proberen in te schrijven :)

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:59

marjotje82 schreef:
@ju1982: ik wilde ook Graag meedoen maar m'n paard moet nog 4 worden
Las in de "regels" dat je paard 4 moet zijn vandaar dat ik niet heb ingeschreven
Lees net dar die van jou 3 is
Mocht dat? Anders kan ik ook nog proberen in te schrijven :)

Ow echt?? Wist ik niet eens. Ik heb Joyce gebeld voor info en zij gaf aan dat paarden vanaf 3 jaar mee mochten doen met haar les. Dus daarom heb ik me ingeschreven.

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:18

Frankaas schreef:
Ik ga mee doen met de workshop paardenfotografie! Kon alleen niet kiezen voor welke groep, maar ben nu dus automatisch ingedeeld op een tijd dat ik niet kan :+. Heb de KNHS maar even gemaild. :Y)

Ik doe ook mee met een workshop paardenfotografie dressuur (2e groep). Mag ik vragen in welke groep je eigenlijk wilde?

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-15 17:02

Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest met mijn paard, ik heb haar alleen meegenomen terwijl ze toch altijd gewend is om samen met andere dieren op pad te gaan.

Ik heb haar de hele dag gestald voor 22 euro, ging prima ze was erg rustig en ik vond persoonlijk dat de stallen ook van binnen lekker rustig waren

Op het terrein valt zoveel te zien voor ze mijn paard was lekker relaxed, deed leuk mee en hebben er een mooie dag van gemaakt ondanks wat regen.

Ik heb me ingeschreven voor parelli en dressuurles. Wij nemen nog een pony mee en de menwagen, deze pony is 4 en heeft ook nog niet gek veel gezien maar denk dat het een leuke oefening is voor haar zeker gezien het mooie terrein van de knhs :D

marjotje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:40

Ah jammer dat ik niet eerder wist dat ze niet zo streng naar de leeftijd keken
Nu zit vrijwel alles al vol
Leek me echt super leuk!
Nieuwe poging volgend jaar

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 11:43

ik heb me ook opgeven voor de men dressuur en vaardigheid en de marathon les :D leuk!!

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:26

Jaaaaa gaat nu opschieten. Hoop wel op iig droog weer en geen harde wind haha

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:41

marjotje82 schreef:
Ah jammer dat ik niet eerder wist dat ze niet zo streng naar de leeftijd keken
Nu zit vrijwel alles al vol
Leek me echt super leuk!
Nieuwe poging volgend jaar

Dressuur, longeren en springen zijn nog open plekken.

Op onweer zit ik ook niet te wachten. Ben benieuwd wat ze dan als uitwijkmogelijkheden doen.

Sharonbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 17:03

Ik heb een vraag voor degene die ook oefendressuur gaan doen (of er bekend mee zijn);

Met mijn paard heb ik mij ingeschreven op een B proef, ik las dat je iemand de proef en het jurycommentaar kon laten filmen. Maar hoe zit dat met de proef zelf? Weet je van te voren welke proef je gaat rijden? Moet je zelf een voorlezer regelen?

Bedankt alvast!!

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 17:09

horserider22 schreef:
Frankaas schreef:

Ik doe ook mee met een workshop paardenfotografie dressuur (2e groep). Mag ik vragen in welke groep je eigenlijk wilde?

Ik zit nu bij groep 4 :j.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:24

Handige tip voor wie wel mee wil doen, maar nog geen lid is van de KNHS: lid worden kost maar 18 euro en je krijgt er een gratis kaartje bij voor Horse Event :-)

Komen kijken (en shoppen) is ook hardstikke leuk, zeker met het volle showprogramma.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 23:29

Zag vandaag dat de lessen behoorlijk vol zitten, zelfs mensen op reserve lijsten.
Gezien de enorme animo en verwachte opkomst. Hoe is het met de parkeergelegenheid geregeld? Ben wel van de makkelijke parkeerplek ;-)

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 09:40

De KNHS zegt zelf dat ze nu ruim voldoende parkeerplek hebben. Hoe ze dat gaan inrichten met zoveel auto's met trailers weet ik niet. Ze zullen toch voldoende ervaring hebben met het laten parkeren van grote aantalen auto-trailercombi's op wedstrijd.

Er is nog ruim plek bij het oefenspringen en de oefendressuur, dus er kunnen nog heel wat combinaties bij :-)

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 09:40

callippo schreef:
De KNHS zegt zelf dat ze nu ruim voldoende parkeerplek hebben. Hoe ze dat gaan inrichten met zoveel auto's met trailers weet ik niet. Ze zullen toch voldoende ervaring hebben met het laten parkeren van grote aantalen auto-trailercombi's op wedstrijd.

Er is nog ruim plek bij het oefenspringen en de oefendressuur, dus er kunnen nog heel wat combinaties bij :-)

Ze organiseren ook altijd de hippiade en andere evenementen. Dus ik neem aan dat dat wel goed geregeld is!

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 09:47

Ik kom denk ik ook wel even kijken.
Ze hebben veel weiland waar je kunt parkeren. Voor zover ik weet zijn de weilanden ingedeeld in deelnemers en bezoekers met een speciale parkeerplaats voor de trailers.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 15:51

Mocht iemand met een dressuurles en longeerles mee willen doen op een normale tijd dus niet idioot vroeg of laat. Wees dan snel want ik heb me net ivm een blessure uitgeschreven.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 18:05

Even een vraagje over de dag. Volgens mij is het gratis. Maar is dat ook voor mensen die geen lid zijn van de KNHS?