Laat ik het zo zeggen: op het moment ben ik blij dat we eerst voor de 5 km hebben gekozen

Maar ik heb er wel veel zin in!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Ik vond het een zeer aangename sfeer en leuke route zo op de hei. Was voor mij te doen om te rennen, soms pakte ik de kantjes als het te mul zand was. Mijn paard werd bereden door bijrijdster Laura en Laura zat ook te smilen! Ben erg benieuwd naar de foto's
Sting schreef:Iedereen heel veel plezier vandaag! Had me erg leuk geleken, maar is iets te ver uit de richting om 'even' te doen, en dan denk ik vooral aan het vervoer van het paard.

)
Ik kan niet wachten tot er een volgend rondje is
Sfh1992 schreef:Zo gaaf! 15e plek bij de 5KM! Paard was onwijs blij met een lange teugel, harldoper in een relaxtempo en ik heb vanaf het paard genoten van de mooie omgeving!Ik kan niet wachten tot er een volgend rondje is
Grit schreef:Weten jullie of er een nieuwe Ride&Run gepland staat?
Grit schreef:Die had ik al gevonden, maar daar staat niets over een nieuwe editie. Ik vroeg me af of iemand misschien al iets in de wandelgangen had opgepikt.
Op de facebooksite zie ik wel een opmerking dat ze het laten zodra er meer bekend is, maar dat is ook al zo algemeen. Ik wacht het af.
Hij heeft de tijd van zijn leven gehad, maar was voor mijn nichtje niet te houden.