Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
melody7 schreef:Dat zal vast wel! Anders moest hij ook niet mee op cursus
JaHeeft een jaar of 3 geduurd voor we het echt goed konden vinden en met rijden nog eens 1 of 2 jaar maar dan heb je ook was
Ze heeft gewoon een gebruiksaanwijzing, en die ken ik nu en dan is het goed

Ik rij altijd op vakantie
Dus sorry
Daar is het juist allemaal heel simpel, ze staan overdag in de wei en snachts aan een balk binnen en elke avond gaan er 2 groepjes naar buiten, 1 groep aan de hand en de andere groep los in volle rengalop omhoog dwars door het bos heen en in stap naar beneden 
Een merrie was vorig jaar geselecteerd voor het wk die hebben ze drachtig over laten komen uit IJsland
(weet alleen de naam niet meer
)
Soms had hij er echt heel goeie stukken tussen zitten maar het grootste gedeelte was dus nog dit
(ofja wel wát minder erg, volgens mij was dit net voor een overgang naar galop en gingen we dus ook nog een sneller waardoor het erger werd
) Hij zet zichzelf op slot in zijn hals en dat gaat door naar zijn rug waardoor hij lateraal wordt.. zo zat het volgens mij
M'n Duits is niet al te best dus kan zijn dat ik het een beetje verkeerd zeg
dus op zich makkelijker als oorzaak, gewoon goed los rijden
alleen de eerste keer op een vreemd paard moet je dat allemaal nog gaan voelen dus morgen zal het wel beter gaan want eind van de les liep hij ook al erg lekker
melody7 schreef:Hij wordt daar niet stijf van , hij doet t omdat hij stijf zit/zich vast zetdus op zich makkelijker als oorzaak, gewoon goed los rijden
alleen de eerste keer op een vreemd paard moet je dat allemaal nog gaan voelen dus morgen zal het wel beter gaan want eind van de les liep hij ook al erg lekker

_Lente_ schreef:Aah, leuk man! De eerste lijkt een beetje op Patti, klein maar heel fijn..

Veel plezier nog! 
nog 2 keer springen en 1 keer tölt