Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
toen heb ik gelijk gezegt dat het niet klopte en toen keken ze wel even verbaast maar zo als het ging leek het wel opzet!

!
Dizzy505 schreef:Nooit gedacht dat ik het zo zeggen maar het viel bij enorm tegen. Ik ging voor nieuwe polo's alles polo's waren maat m die dus te groot is. ik vond de hv polo dekje wel leuk die er lagen! Maar helaas heb ik geen paard![]()
Ik heb alleen een hv polo zomer jasje gekocht waar ik echt verlieft op ben voor 24.95 ! En toen ik bij de kassa kwam leek het wel als of er opzettelijk meer werd gerekend, kaartje vab het tentenkamp werd van het normale kaartje afgetrokken en het grote gele A4tje waar heel groot 24,95 op stond (omdat het de voorste was) ook dus toen ik aan de beurt wat vroegen ze me 79.95 voor een dun zomer jasjetoen heb ik gelijk gezegt dat het niet klopte en toen keken ze wel even verbaast maar zo als het ging leek het wel opzet!

SanneJas schreef:Dizzy505 schreef:Nooit gedacht dat ik het zo zeggen maar het viel bij enorm tegen. Ik ging voor nieuwe polo's alles polo's waren maat m die dus te groot is. ik vond de hv polo dekje wel leuk die er lagen! Maar helaas heb ik geen paard![]()
Ik heb alleen een hv polo zomer jasje gekocht waar ik echt verlieft op ben voor 24.95 ! En toen ik bij de kassa kwam leek het wel als of er opzettelijk meer werd gerekend, kaartje vab het tentenkamp werd van het normale kaartje afgetrokken en het grote gele A4tje waar heel groot 24,95 op stond (omdat het de voorste was) ook dus toen ik aan de beurt wat vroegen ze me 79.95 voor een dun zomer jasjetoen heb ik gelijk gezegt dat het niet klopte en toen keken ze wel even verbaast maar zo als het ging leek het wel opzet!
Zo voelde ik me vorig jaar ook.
Laarzen waren toen € 179,- en vanaf maat 7 waren ze € 99,-
Ik werd geholpen met laarzen passen, en goede laarzen gevonden, toen ging ze weer naar achter en kwam ze terug met de laarzen in een andere doos. Daar plakte ze een briefje op met de prijs. Stom van mezelf maar ik heb niet meer naar de maat gekeken, en bij de kassa keken ze dus naar de maten op de doos, en moest ik € 179,- afrekenen. Thuis keek ik naar de laarzen en was het dus maat 7. Ik voelde me toen toch wel aardig opgelicht.
Dit jaar ga ik dus ook niet. Ook omdat ik hier lees dat het erg tegen valt.
liesie55 schreef:Wil iemand morgen kijken of stang en trens hoofdstel van anky in het bruin er nog is? Wil ik graag hebben maar ik vind het te ver rijden om op de gok die kant op te gaan!! Bedankt alvast
Ook kwam ik erachter dat ik de meerderheid eigenlijk gewoon niet nodig had.