Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/quote]
jeej gevonden

Maartje1990 schreef:Ik vond die tuigers trouwens echt verschrikkelijk. En daarmee bedoel ik de extra verzwaring aan de hoeven voor meer knie-actie als de ''houder'' om de staart omhoog te houden. Echt vreselijk, puur alleen om het mooier te laten lijken, wat mij betreft zou het verboden mogen worden.
Het lijkt erger dan dat het is!.
chamion schreef:poes schreef:Ik heb een heerlijke tweede dag gehad, ben inmiddels weer in België. Heb welgeteld 3 andere Belgische nummerplaten gespot dus de nieuwe locatie zal voor veel mensen toch te ver zijn.
Vandaag heb ik ferm geshopt en toch veel koopjes gezien hoor! Was ik wel verrast van. Vond wel erg weinig rijbroeken. En het was me nu toch een gedrum bij die touwhalster stand![]()
En ik heb peerken gezien! Het is een mannetje!ik had gelijk altijd vrouw van eerder middelbare leeftijd in gedachten
en na al het geëmmer (pun intended
) over die snoepen heb ik de grootste emmer gekocht. Paard kan maar zien dat hij ze eet, heb in geen tien jaar snoepjes gekocht
Dan denk ik, dat ik vrijdag jou heb zien wegrijden van het parkeer terrein nar 18.00 uur. Ik en mijn vriendin waren verbaast dat we er 1tje met Belgisch kenteken zagen rijden. Uit mijn hoofd (ben de laatste tijd vergeetachtig aan het worden) zat ik direct achter je. Een blauw/grijze Smart.
Ik besef me goed dat niet erg spannend was om er foto's van te maken maar you never know
Ik was degene met het vosje!_clau_1991 schreef:Als iemand nog foto's heeft van de longeerclinic van zondag..Ik besef me goed dat niet erg spannend was om er foto's van te maken maar you never know
Ik was degene met het vosje!
Als je het terrein zo de foto ziet, ziet het er opeens heel kaal uit haha!
jesicaaaa schreef:Maartje1990 schreef:Ik vond die tuigers trouwens echt verschrikkelijk. En daarmee bedoel ik de extra verzwaring aan de hoeven voor meer knie-actie als de ''houder'' om de staart omhoog te houden. Echt vreselijk, puur alleen om het mooier te laten lijken, wat mij betreft zou het verboden mogen worden.
Het valt best mee hoe zwaar de extra verzwaring isHet lijkt erger dan dat het is!.
En zo heeft iedereen zijn hobby's toch??
Iedereen zijn hobby's, nee niet als het ten kosten gaat van een dier (al moet ik zeggen dat ik daar meer van zag dan alleen de tuigers helaas) fatal_flower schreef:MachoPablo schreef:Geen dank
Hoop jullie ze mooi vinden
Heel erg mooie portretfoto van mijn paard. Is het mogelijk die te bestellen en zo ja waar vind ik meer info daarover?
heb veder nergens nog staan ben al tijd bezig met me website maar momenteel erg weinig tijd gehad. 
_clau_1991 schreef:Als iemand nog foto's heeft van de longeerclinic van zondag..Ik besef me goed dat niet erg spannend was om er foto's van te maken maar you never know
Ik was degene met het vosje!
Als je het terrein zo de foto ziet, ziet het er opeens heel kaal uit haha!
??
!