Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rubio schreef:Een meisje wat ik ken moest huilen omdat Jesse haar boek had gesigneerd

Was geen doorkomen aan eerst
goldenarrow schreef:Rubio schreef:Een meisje wat ik ken moest huilen omdat Jesse haar boek had gesigneerd
Ach, als het je idolen zijn
Ik zag inderdaad ook hele hordes meisjes bij ze staan, zelfs nog toen iedereen weg ging. Toen ik terug kwam van de wc waren ze in ieder geval voor het grootste gedeelte al weg en kon ik in ieder geval nog even hoi zeggenWas geen doorkomen aan eerst

Nexus schreef:Mocht iemand misschien nog foto's van ons hebben dan ontvang ik die heel erg graag!!!![]()
Wij reden zondag mee in de Bokt SGW clinic op zondag om 14.25 bij de outdoorpiste.
Dit zijn wij en deze super mooie foto is door Biebz gemaakt:![]()
[ Afbeelding ]
tesseke schreef:Zo, ik heb net alle goede foto's die ik zondag gemaakt heb afgewerkt. Deze kan je hier terugvinden: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.825555370890944.1073741845.538641962915621&type=3
SGW Clinic heb ik helaas gemist.
Iemand vroeg ook voor foto's van de curly horses, daar heb ik er ook enkele van.

Wordt ook overal in getagd, denk dat m'n rode laarzen nog al indruk maakte