horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 15:54

Grappig dat jullie het over die spekgladde ijzeren rijplaten hebben, want daar heb ik net een blog over gelezen van Schoentje. Die kunststof platen geven inderdaad (veel) mee grip!!

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:01

Ik heb het gister ook heel leuk gehad!

Veel interessante dingen gezien, erg leuk!
Ook nog meegedaan aan de workshop paardenhaarsieraad maken, vond dat erg leuk! Was er alleen niet zo goed in :') Maar is toch nog wat leuks uitgekomen!
Uiteraard ook nog snoepjes geschept die ik straks even ga testen, ook nog een schattig veulenhalstertje gekocht in het roze met aan de zijkant: i'm a girl, als het een hengstje is heb ik een probleem :')
Ook nog met Anky op de foto geweest, die heel chagrijnig tegen ons deed, en nog met jesse en eva :o

Nu al zin in volgend jaar! :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:02

Waarom deed ze chagrijnig?

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:03

Omdat we op de foto wouden :o

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:04

Dan heeft ze tegen veel mensen chagrijnig gedaan. Maar dat zat vast niet.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:10

Ik kon op sommige stukken ook bijna niet op de platen heen komen met het paard ivm hoe de auto's geparkeerd stonden. Had dan ook punten onder dus dat was wel even spannend.
Wij kregen ook geen plek toegewezen moesten zelf uitzoeken waar we gingen parkeren.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:10

Starwien schreef:

Ze had het erg druk, misschien een beetje kwetsbaar en geen tijd? Toen ze ging signeren enz was ze heel aardig! :j Ook zelfs toen ze weg moest ging ze nog op de foto met meisjes buiten de bit stand! :j

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:57

Ik vond het super leuk om met de SGW clinic mee te rijden! Rubio was druk en vond het spannend, maar ondanks dat deed hij het super. Toen we eenmaal over de hindernissen gingen, werd hij ook steeds rustiger, misschien ook wel omdat ie moe was :')

Zijn er hier mensen die foto's hebben gemaakt van de bokt SGW clinic op zondag van 14.25-14.55 op het outdoorterrein? Ik heb een hele boel mensen met camera zien staan en daar zullen vast wel bokkers tussen hebben gestaan.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:59

Rubio schreef:
Ik vond het super leuk om met de SGW clinic mee te rijden! Rubio was druk en vond het spannend, maar ondanks dat deed hij het super. Toen we eenmaal over de hindernissen gingen, werd hij ook steeds rustiger, misschien ook wel omdat ie moe was :')

Zijn er hier mensen die foto's hebben gemaakt van de bokt SGW clinic op zondag van 14.25-14.55 op het outdoorterrein? Ik heb een hele boel mensen met camera zien staan en daar zullen vast wel bokkers tussen hebben gestaan.

Ik ben bezig met deze foto's :j
Deze heb ik morgen denk ik af. Heb echt te veel foto's gemaakt in 2 dagen tijd }:0

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:03

Die van mij heb je gezien toch? :D

Op de FB van HE kan je aangeven wat je wel en niet goed vond van deze editie van HE.
Wordt idd veel geklaagd over de dure wc's en dat ze er te weinig stonden en niet schoon waren.
Parkeren was duur, weinig drinkplekken voor de paarden, te dure catering en dat het onhandig was dat overal wat stond. Weinig aanbiedingen bij de stands en geen Rabo met een pinautomaat.
En de stalen platen en smalle doorgangen.

Zelf miste ik ook een tribune bij de Fokkerijwereld. Die was er in Deurne wel en dat vond ik toch wel fijn.

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:05

Bellatrix schreef:
Die van mij heb je gezien toch? :D

Op de FB van HE kan je aangeven wat je wel en niet goed vond van deze editie van HE.
Wordt idd veel geklaagd over de dure wc's en dat ze er te weinig stonden en niet schoon waren.
Parkeren was duur, weinig drinkplekken voor de paarden, te dure catering en dat het onhandig was dat overal wat stond. Weinig aanbiedingen bij de stands en geen Rabo met een pinautomaat.
En de stalen platen en smalle doorgangen.

Zelf miste ik ook een tribune bij de Fokkerijwereld. Die was er in Deurne wel en dat vond ik toch wel fijn.

Ja die van jouw staan al op mijn computer!! Super toffe foto's! Ik mag e wel voor een topic gebruiken toch?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:06

Starwien schreef:

Bij mij vorig jaar ook,zo raar := bij mij zei ze zelfs ook ja als t niet te lang duurt? :? :?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:07

Tuurlijk mag dat Rubio! :j

Ik ben een paar keer langs die meet & greet plaats gekomen toen Eva en Jesse daar zaten...dikke rijen met penny meisjes ervoor. :')

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:09

Bellatrix schreef:
Tuurlijk mag dat Rubio! :j

Ik ben een paar keer langs die meet & greet plaats gekomen toen Eva en Jesse daar zaten...dikke rijen met penny meisjes ervoor. :')

Als je gegil hoorde waren Jesse en Eva daar :j :')

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:10

Een meisje wat ik ken moest huilen omdat Jesse haar boek had gesigneerd :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:11

Klopt zijn aardig wat klachten. Hopelijk doen ze er wat mee!

Voor mij was wel duidelijk dat je of met paard komt, of als deelnemer. Ik kon niet rustig rondkijken eigenlijk. Was veel te veel bezig met Winston en de tijden voor de clinics enzo haha!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:12

Ik heb ook gekeken bij hun super shets :x
Vind Flip zo geweldig.

Alleen nu ben k gespot bij zo'n penny poster _O-

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:14

Amaryllis schreef:
Grappig dat jullie het over die spekgladde ijzeren rijplaten hebben, want daar heb ik net een blog over gelezen van Schoentje. Die kunststof platen geven inderdaad (veel) mee grip!!

Ik vond de platen dus ook niet echt handig Nee! Met een tweespan moest je er ook zeker overheen, erlangs paste niet echt. Al vonden de menners dat geen probleem, aldus de man naast mij op de bok :D

Maar zeker op zo een evenement waar veel paarden komen die niet of nauwelijks ervaring hebben met evenementen is de kans groot dat er een keer een paard iets doet wat de begeleider niet wil. Er kunnen op die platen zo makkelijk ongelukken gebeuren. Leg er toch gewoon rubber overheen, of gebruik de kunststoffen platen!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:15

Ik heb uit naam van de organisatie een topic geopend met de vraag voor suggesties en verbeterpunten.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:17

Wat een geluk dat het weer van vandaag horse event gister niet heeft getroffen, jeetje!
gister prachtig weer yeah

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:18

Ik vond horse event zeer geslaagt! Leuke clinic's en demo's en veel geleerd en gedaan!
Hoogtepuntje was toch wel het winnen van de bokt quiz. een nek aan nek race maar op het nippertje!

Peerke ik ben heel erg blij met de snoepjes die ik heb gehaald! paard kan soms nog wel haar neus optrekken voor dingen maar dit eet ze met smaak op!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:28

Romy1234 schreef:
Hier voor het eerst op horse event geweest gisteren, echt super leuke dag gehad.
Had mij voorgenomen echt wat leuke dingen in te slaan voor mijn paardje maar kon niet echt wat vinden.
Clinic rechtrichten voor dummies gezien, jammer om te zien dat er toch nog een pony tussen liep die echt met de kin op de borst getrokken door de ring liep, vond de clinic ook niet zo heel geweldig.
Ook de clinic gezien hoe zet ik mijn paard correct bij tijdens het longeren, die ik echt heel boeiend vond, daarna ook van lammert 2 boeken gekocht bij de stand.

Even bij de bokt lounge gestaan bij paardensierraad maken, maar geen Bokkers gemeet.
1 wel, dat was dendrofleur bij de appaloosastand, even gezellig gekletst daar (ik was degene met de Alex vd kamperweg nakomeling zonder stippen :) )

Qua drukte viel het wel mee, sommige stukken wel druk maar ik wil volgend jaar weer, hoop alleen dan wat meer clinics te zien want heb er veeeel minder gezien als ik gehoopt had hihi.

Leuk even geklets te hebben en foto's gezien. En heerlijk dat je zo genoten heb. Vind het ook een leuk evenement met voor ieder wat wils

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:50

welk bedrijf verkocht ookal weer die "vleugel" vormige dekjes 9ze haadden oomk dekjes met leger print volgensmij, en gekleurde beenbeschermerns met wol)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:01

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:04

Van wie waren de pony's naast de bokt lounge eigenlijk? :P