Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar is toch nog wat leuks uitgekomen! 

Rubio schreef:Ik vond het super leuk om met de SGW clinic mee te rijden! Rubio was druk en vond het spannend, maar ondanks dat deed hij het super. Toen we eenmaal over de hindernissen gingen, werd hij ook steeds rustiger, misschien ook wel omdat ie moe was
Zijn er hier mensen die foto's hebben gemaakt van de bokt SGW clinic op zondag van 14.25-14.55 op het outdoorterrein? Ik heb een hele boel mensen met camera zien staan en daar zullen vast wel bokkers tussen hebben gestaan.

Bellatrix schreef:Die van mij heb je gezien toch?
Op de FB van HE kan je aangeven wat je wel en niet goed vond van deze editie van HE.
Wordt idd veel geklaagd over de dure wc's en dat ze er te weinig stonden en niet schoon waren.
Parkeren was duur, weinig drinkplekken voor de paarden, te dure catering en dat het onhandig was dat overal wat stond. Weinig aanbiedingen bij de stands en geen Rabo met een pinautomaat.
En de stalen platen en smalle doorgangen.
Zelf miste ik ook een tribune bij de Fokkerijwereld. Die was er in Deurne wel en dat vond ik toch wel fijn.

Amaryllis schreef:Grappig dat jullie het over die spekgladde ijzeren rijplaten hebben, want daar heb ik net een blog over gelezen van Schoentje. Die kunststof platen geven inderdaad (veel) mee grip!!

Romy1234 schreef:Hier voor het eerst op horse event geweest gisteren, echt super leuke dag gehad.
Had mij voorgenomen echt wat leuke dingen in te slaan voor mijn paardje maar kon niet echt wat vinden.
Clinic rechtrichten voor dummies gezien, jammer om te zien dat er toch nog een pony tussen liep die echt met de kin op de borst getrokken door de ring liep, vond de clinic ook niet zo heel geweldig.
Ook de clinic gezien hoe zet ik mijn paard correct bij tijdens het longeren, die ik echt heel boeiend vond, daarna ook van lammert 2 boeken gekocht bij de stand.
Even bij de bokt lounge gestaan bij paardensierraad maken, maar geen Bokkers gemeet.
1 wel, dat was dendrofleur bij de appaloosastand, even gezellig gekletst daar (ik was degene met de Alex vd kamperweg nakomeling zonder stippen)
Qua drukte viel het wel mee, sommige stukken wel druk maar ik wil volgend jaar weer, hoop alleen dan wat meer clinics te zien want heb er veeeel minder gezien als ik gehoopt had hihi.