MachoPablo schreef:Ik heb iedereen die gevraagd heb foto gemaakt maar heb alleen zaterdag online staan de rest komt zo snel mogelijk
https://m.facebook.com/profile.php?id=139317652937055
Super bedankt voor de foto's!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MachoPablo schreef:Ik heb iedereen die gevraagd heb foto gemaakt maar heb alleen zaterdag online staan de rest komt zo snel mogelijk
https://m.facebook.com/profile.php?id=139317652937055
desireeee_x schreef:Buxy schreef:Even een vraagje, gister liep ik langs een stand, daar hadden ze rode bontonderleggers maat S voor € 20,=
Toen ik later terug wou gaan om er één te halen kon ik ze nergens meer vinden.
Iemand een idee welke stand het was?
Dat was de f.r.a. stand tegenover die grote van BR.
Was bij de bit piste
Heb ze ook in me hand gehad
Jantine_ schreef:callass schreef:Wij zijn ook weer thuis. Voor mijn paard waren het iets te veel prikkels op het terrein aangekomen echt helemaal van slag. Hart voelde ik door het zadel heen trillen op zijn benen. Ben maar afgestapt achter de schermen bij de knhs hal weer opgestapt al wat minder spanning gelukkig maar nog wel te veel. Ik heb mee gereden met tips voor correcte houding om 15:40 in de knhs hal. Goede tips mee gekregen, ervaring rijker maar voor mijn schimmel nooit meer was echt TE voor hem.
Je hebt een fantastisch paard en super leuke combi! Het was ook allemaal wel heeeel erg spannend!
Chapeau hoe je uiteindelijk die baan rond reed!!!
Nicolien schreef:Reed jij in de set met blauwe laarzen?
(even naast mijn schoen en lopen) 
chamion schreef:@ Peerke_ Kan ik ook online die snoepjes bestellen en dan thuis laten bezorgen?
Had een handje snoepjes gekregen van een vriendin die een grote emmer had gekocht om uit te proberen of paardlief ze wel of niet at (hij kan nogal een zeur wezen met zijn eten) en deze vraat hij zo op, zonder problemen.

Maartje1990 schreef:Ik heb 2 grote emmers gevuld! Dus heb toch mn best gedaan om te helpen met leeg maken! Hopelijk lusten de paardjes het. Heb je trouwens ook een website? Of heb je een ruitersportzaak waar ik ze zou kunnen halen? Horn is voor mij nog redelijk te doen vanuit Kessel
callass schreef:Dankje. Ja het was heel spannend.
Jij heb ook een paard zeg wat is het afstamming?
Had je iets aan de clinic? Ik vond het wel fijn en goede tips
van Ogano Sitte!
wel super vrouwen beide! Marjoow schreef:Hihi ik zit steeds te refreshen om meer foto's van de zondag en de SGW clinic![]()
Oprijplaten zijn levensgevaarlijk. Winston gleed er ook al over uit en ik heb meerder paarden zien glijden. Echt idioot dat die daar lagen.
Kelly_Taco schreef:Die platen waren niet idioot.
Op sommige stukken kon je anders met een zware combinatie echt niet rijden.
Het parkeerbeleid klopte alleen niet.
Vooraan stonde personenauto's waar gewoon de paardenauto's hadden moeten staan.
Er was ook geen aanwijzend personeel dus iedereen parkeerde overal.

Kelly_Taco schreef:Vooraan was het terrein prima dus de trailers stonden daar het beste.
Maar kunststof platen hadden dan idd beter geweest!
. Ook fijn want we waren lekker snel weg en Winston stond er heerlijk rustig op de trailer. Maar ik moest toch oversteken over die dingen heen