Nicolien schreef:_clau_1991 schreef:Mijn paard mocht vandaag mee doen in de longeerclinic van Lammert Haanstra. Ben onwijs trots hoe hij zich gedragen heeft!! Hij was súper braaf en Lammert was ook zeer te spreken over zn gangen en karakterWát een ervaring om deel te hebben mogen nemen aan dit evenement!
Je kreeg inderdaad hele mooie complimeten, hij was ook echt heeel braaf!
Foto's komen er nog aanVond het eigenlijk wel jammer dat die meiden bijna direct het longeren overnamen, denk dat het leerzamer was als ze jou ondersteunden. Je moet het namelijk thuis ook zelf doen
Bedankt!! Leuk dat je dat zegt
Ja, echt onwijs braaf was hij! Ja was geloof ik ook de bedoeling dat ik het op een gegeven moment over zou nemen (zeiden ze van tevoren wel) maar vind het niet erg dat ze hem zelf gelongeerd hebben hoor! Kon ik lekker genieten
En trots glunderen hihi. Heb zelf al een longeren-met-bijzet-les ingepland bij mn instructrice haha!Vind het erg leuk dat je foto's gemaakt hebt
Ik wacht geduldig af!Leuk dat alle andere paarden het ook zo goed deden! Topkarakters
Wát een ervaring om deel te hebben mogen nemen aan dit evenement!
Vond het eigenlijk wel jammer dat die meiden bijna direct het longeren overnamen, denk dat het leerzamer was als ze jou ondersteunden. Je moet het namelijk thuis ook zelf doen
Hij was helemaal van slag
' heel leuk en bijzonder om te zien!

maar ieder paard toont het op z'n eigen manier!