Die sinaasappel werden het liefst met vingers en al opgegeten. De rest moeten we nog even proberen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
poes schreef:Ik heb een heerlijke tweede dag gehad, ben inmiddels weer in België. Heb welgeteld 3 andere Belgische nummerplaten gespot dus de nieuwe locatie zal voor veel mensen toch te ver zijn.
Vandaag heb ik ferm geshopt en toch veel koopjes gezien hoor! Was ik wel verrast van. Vond wel erg weinig rijbroeken. En het was me nu toch een gedrum bij die touwhalster stand![]()
En ik heb peerken gezien! Het is een mannetje!ik had gelijk altijd vrouw van eerder middelbare leeftijd in gedachten
en na al het geëmmer (pun intended
) over die snoepen heb ik de grootste emmer gekocht. Paard kan maar zien dat hij ze eet, heb in geen tien jaar snoepjes gekocht
Jazz schreef:Na een vermoeiende maar leuke drie dagen Horse Event weer lekker thuis (gisteravond laat al thuis hoor;) )
Weer veel mensen gezien en gesproken en mijn paard is in die drie dagen helemaal suf geknuffeld in de stand in de fokkerijwereldZe vond het meestal heel leuk maar op dag drie werd het soms een beetje veel en keek ze de andere kant op
![]()
Ze heeft het weer super gedaan, normaal komen we niet ver van eigen terrein en dan is zo'n lang weekend Horse Event wel een hele happening! Trots op mijn paard![]()
Mocht iemand nog foto's hebben van de Curlies (de palomino Curly Horse is mijn merrie) dan hoor ik het graag! Volgens mij moet ze bij veel mensen op de foto staan
![]()
Hopelijk tot volgend jaar weer bij Horse Event!
Bellatrix schreef:obelix schreef:Zooo wij zijn ook weer boven water na drie dagen horse event! Zaterdag en zondag super druk op de stand gehad dus heb nergens kunnen kijken, ben alleen even bij Britt en imke geweest.
Als er mensen zijn die foto's hebben van het Groninger Paard dan zie ik ze graag.![]()
Zie mijn site.
MachoPablo schreef:Ik heb iedereen die gevraagd heb foto gemaakt maar heb alleen zaterdag online staan de rest komt zo snel mogelijk
https://m.facebook.com/profile.php?id=139317652937055

Buxy schreef:Even een vraagje, gister liep ik langs een stand, daar hadden ze rode bontonderleggers maat S voor € 20,=
Toen ik later terug wou gaan om er één te halen kon ik ze nergens meer vinden.
Iemand een idee welke stand het was?