horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:27

Amanda schreef:
Oh Cinnepin. Ik haal iedereen door elkaar :o
Maar bedankt! Hij is iets boven de 1.50 denk ik. Maar vandaag behoorlijk opgefokt, dus toont wat groter denk ik :D

Bertje was echt onze redding. Onwijs bedankt!
Toch nog lekker wat kunnen doen en niet de hele tijd hoeven plakken inderdaad. Maar zonder Bert geen clinic denk ik.
Ik verbaasde me daar ook over. Ze waren allemaal zo braaf!

Wij zagen het gebeuren vanaf de outdoor piste, we hielden ons adem wel even in hoor want hij ging goed hoog omhoog zeg :oo
We herkenden jim gelijk van de topics van jou! Wel fijn dat je toch nog lekker gereden hebt!

Ik heb 2 hele leuke dagen op HE gehad! Onwijs veel geleerd en gezien, zaterdag als bokt fotograaf en vandaag lekker struinen met een andere bokker die gezellig mee was! Heb een onwijs gave ring besteld want had 2 plukken haar mee van mijn overleden paard en huidige paard (was altijd zo'n onwijs leuk stel die hoorde echt bij elkaar dus die moesten samen in de ring!) Verder heb ik me aardig in kunnen houden met het kopen van spullen haha!

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:55

Sammie schreef:
Rubin Royal x gribaldi toch? Van Fanny?

Ik vind het leuk om te ontdekken dat ik niet de enige ben die echt als een blok voor dat paard van Fanny viel. Wat een schitterend beest en wat een expressie.

Ik kwam wat laat bij die clinic, is er naast de afstammeling ook een naam van dat paard bekend bij iemand? Ik denk dat we die nog wel vaker terug zullen zien. Als je een naam weet is hij beter te volgen in de toekomst.

_Reneee

Re: horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:59

Zijn er nog mensen met foto's van de Bitpony's? :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:59

Zeven jaar was ie? Als t Kwpn is een D dus? De naam is wel gezegd, maar wij verstonden het niet. Ik dacht iets met ufo op het eind. Mooi paard, zeer talentvol!

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:03

Het was vandaag ook weer super tof! Iemand nog foto's van de rocky mountains? :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:05

Duality schreef:
Wij zagen het gebeuren vanaf de outdoor piste, we hielden ons adem wel even in hoor want hij ging goed hoog omhoog zeg :oo
We herkenden jim gelijk van de topics van jou! Wel fijn dat je toch nog lekker gereden hebt!

Ja, en hij steigert echt nooit. Ik wist even niet wat ik moest doen :=
Schrok me rot dat hij zo explodeerde.

Heb overigens van vandaag ook een topic gemaakt: [RIJ-ITP] Ons Working Equitation avontuur op Horse Event
Ben nu gesloopt, erg trots op mijn blonde dodo, maar volgend jaar ga ik dit niet meer doen :')

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:06

Nou wij hebben een super dag gehad! Ondanks ik op het ergste was voorbereid vond ik hem super braaf met alle hectiek! Fluitjes, langs racende paarden, opgefokte paarden en die Arabier die naast dat vrouwtje die te paard zit hoort te lopen die even de bak door vloog.
De clinic was leuk en leerzaam, zeker weten. Hij was alle echt op op een begeve moment waardoor ik hem echt niet mer vooruit kreeg.... Veel indrukken voor de kleine gup! Was in stap wel wat onrustig maar verder trots trots trots!

Ik reed in de zit en houding clinic in de knhs hal :)

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:08

vosjevos schreef:
Sammie schreef:
Rubin Royal x gribaldi toch? Van Fanny?

Ik vind het leuk om te ontdekken dat ik niet de enige ben die echt als een blok voor dat paard van Fanny viel. Wat een schitterend beest en wat een expressie.

Ik kwam wat laat bij die clinic, is er naast de afstammeling ook een naam van dat paard bekend bij iemand? Ik denk dat we die nog wel vaker terug zullen zien. Als je een naam weet is hij beter te volgen in de toekomst.

Niet als enige? Denk bijna iedereen! :') :') Ik hoorde alleen gribaldi helaas.. was ook net te laat..

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:08

callass schreef:
Wij zijn ook weer thuis. Voor mijn paard waren het iets te veel prikkels op het terrein aangekomen echt helemaal van slag. Hart voelde ik door het zadel heen trillen op zijn benen. Ben maar afgestapt achter de schermen bij de knhs hal weer opgestapt al wat minder spanning gelukkig maar nog wel te veel. Ik heb mee gereden met tips voor correcte houding om 15:40 in de knhs hal. Goede tips mee gekregen, ervaring rijker maar voor mijn schimmel nooit meer was echt TE voor hem.

Je hebt een fantastisch paard en super leuke combi! Het was ook allemaal wel heeeel erg spannend!
Chapeau hoe je uiteindelijk die baan rond reed!!!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:28

callass schreef:
Nicolien schreef:
Reed jij in de set met blauwe laarzen?

Ja klopt, nou ja rijden... stuiter en veel ernaast gelopen

Helaas heb ik geen foto's van je gemaakt, omdat mijn batterij bijna leeg was.
Maar ik wil wel even zeggen dat ik je super stoer vond! Je paard was zo gespannen en je reed "gewoon" ontspannen door. En wat heb je een mooi paard

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:55

Zo, na 3 dagen Horse Event weer thuis. Sta samen met een vriendin in de Appaloosa-stand. De eerste dag mijn veulen en haar merrie mee maar helaas bleek hij kreupel te zijn en konden we hem niet echt tonen. Nog wel naar de Bit-rassenshow maar hem maar stil in het midden gezet. De rassenshow werd gereden door Wiebeke met haar panterbonte merrie.
Tweede dag reed Mark Stuiver de shows en zou Bella als knuffelpaard fungeren. Helaas bleek zo'n knuffelbox niet echt haar ding.
Derde dag hadden we geen show toebedeeld gekregen en zou eigenlijk weer merrie en veulen lopen maar dat ging dus niet meer. Gelukkig wilde Maroeschja met Stip komen en die heeft zich keurig laten zien en is heerlijk geknuffeld in de box
Van Horse Event zelf niet zo veel gezien. Inderdaad was naar het toilet gaan een opgave van zeker een half uur. Heb wel de dame die met de schimmel bitloos reed gezien en later ook nog in de Bit-stand. Verbazend dat er maar 15 man dan staat en bij Britt Dekker alles vast loopt. Wat heeft ze een goed verhaal te vertellen.
Maar weer een heerlijk Horse Event en op naar 2016

Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 06:21

Na een vermoeiende maar leuke drie dagen Horse Event weer lekker thuis (gisteravond laat al thuis hoor;) )
Weer veel mensen gezien en gesproken en mijn paard is in die drie dagen helemaal suf geknuffeld in de stand in de fokkerijwereld :D Ze vond het meestal heel leuk maar op dag drie werd het soms een beetje veel en keek ze de andere kant op :)
Ze heeft het weer super gedaan, normaal komen we niet ver van eigen terrein en dan is zo'n lang weekend Horse Event wel een hele happening! Trots op mijn paard *\o/*

Mocht iemand nog foto's hebben van de Curlies (de palomino Curly Horse is mijn merrie :) ) dan hoor ik het graag! Volgens mij moet ze bij veel mensen op de foto staan ;)

Hopelijk tot volgend jaar weer bij Horse Event!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 07:46

Jazz schreef:
Na een vermoeiende maar leuke drie dagen Horse Event weer lekker thuis (gisteravond laat al thuis hoor;) )
Weer veel mensen gezien en gesproken en mijn paard is in die drie dagen helemaal suf geknuffeld in de stand in de fokkerijwereld :D Ze vond het meestal heel leuk maar op dag drie werd het soms een beetje veel en keek ze de andere kant op :)
Ze heeft het weer super gedaan, normaal komen we niet ver van eigen terrein en dan is zo'n lang weekend Horse Event wel een hele happening! Trots op mijn paard *\o/*

Mocht iemand nog foto's hebben van de Curlies (de palomino Curly Horse is mijn merrie :) ) dan hoor ik het graag! Volgens mij moet ze bij veel mensen op de foto staan ;)

Hopelijk tot volgend jaar weer bij Horse Event!

Niet op de foto gezet, wel geaaid. Wat eem grweldig dier is het zeg. Volgens mij hebben we jou wel nog even kort gesproken :j

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:02

Oke bummer, mijn paard lust de snoepjes van Peerke niet :(
Eerst at hij het op, schudde met zn hoofd en deed zn mond open zodat ze er uit vielen. Daarna hield hij de lippen stijf op elkaar :(

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:21

Mijn paard is gek op de snoepjes van Peerke! Had toch een grote emmer moeten nemen hahaha

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:25

Wij hebben ook een emmer gekocht. Sinaasappel viel erg goed in de smaak. De rest gaan we binnenkort proberen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:39

Haha, het curly paard heeft mijn vader volgens mij zo'n 10 minuten naar gekeken, hij snapte echt niet hoe 'ie aan die krullen kwam :') Hij dacht dat de manen dreadlocks waren _O-
Nee, tis niet echt een paardenman hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:46

Hier voor het eerst op horse event geweest gisteren, echt super leuke dag gehad.
Had mij voorgenomen echt wat leuke dingen in te slaan voor mijn paardje maar kon niet echt wat vinden.
Clinic rechtrichten voor dummies gezien, jammer om te zien dat er toch nog een pony tussen liep die echt met de kin op de borst getrokken door de ring liep, vond de clinic ook niet zo heel geweldig.
Ook de clinic gezien hoe zet ik mijn paard correct bij tijdens het longeren, die ik echt heel boeiend vond, daarna ook van lammert 2 boeken gekocht bij de stand.

Even bij de bokt lounge gestaan bij paardensierraad maken, maar geen Bokkers gemeet.
1 wel, dat was dendrofleur bij de appaloosastand, even gezellig gekletst daar (ik was degene met de Alex vd kamperweg nakomeling zonder stippen :) )

Qua drukte viel het wel mee, sommige stukken wel druk maar ik wil volgend jaar weer, hoop alleen dan wat meer clinics te zien want heb er veeeel minder gezien als ik gehoopt had hihi.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:52

Wij zijn gisteren ook geweest.
Een vriendin met wie ik was had 2 vrijkaarten gewonnen en ik had ook 2 vrijkaarten gewonnen.
De 2 andere die mee zouden gaan, Hadden helaas een griepje te pakken.
Wij hadden dus 2 vrijkaarten over, Deze hebben wij aan een stelletje ( denk dat het een stelletje was ) gegeven die in de kassa rij stond.
Het was een leuke geslaagde dag.
Heb een mooi mini mini tuigje gescoord. *\o/*
Leuke dingen gezien en fijn geshopt.
Wij hebben de eind show niet gezien, We hadden het gehad en wouden naar huis.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:54

Zooo wij zijn ook weer boven water na drie dagen horse event! Zaterdag en zondag super druk op de stand gehad dus heb nergens kunnen kijken, ben alleen even bij Britt en imke geweest.
Als er mensen zijn die foto's hebben van het Groninger Paard dan zie ik ze graag. :j :D

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:55

Zoo wij zijn ook op weg naar huis na een paar hele drukke dagen!
Ik heb heel veel bokkers voorbij zien komen, helaas niet de tijd gehad om iedereen te spreken.

Jullie hebben niet genoeg geschept.. ik moest nog snoepjes mee naar huis nemen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:56

Ik bedenk me nu dat ik helemaal niet geschept heb, alleen je Penny halster gekocht :') Oh wat stom zeg _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:01

Peerke_ schreef:
Ik heb heel veel bokkers voorbij zien komen, helaas niet de tijd gehad om iedereen te spreken.

Jullie hebben niet genoeg geschept.. ik moest nog snoepjes mee naar huis nemen :P

Toch moest er regelmatig wat bijgevuld worden :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:07

obelix schreef:
Zooo wij zijn ook weer boven water na drie dagen horse event! Zaterdag en zondag super druk op de stand gehad dus heb nergens kunnen kijken, ben alleen even bij Britt en imke geweest.
Als er mensen zijn die foto's hebben van het Groninger Paard dan zie ik ze graag. :j :D

Zie mijn site. :D

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:07

Peerke_ schreef:

Hoeveel kilo heb je verkocht *\o/*