horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:31

Amanda schreef:
Ja klopt. Stond jij met mijn bijrijdster te praten?

Nee dat niet had mijn handen vol. Met de grote schimmel kwam ook nog een kleinere daar achteraan gestapt. Uiteindelijk maar eraf gegaan het fluitje werd hem echt te gek. Zweet droop eraf en nog niks gedaan was echt TE veel voor zijn koppie.

Mijn excuses voor het onrustig maken van die van jou

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:32

Ja dat fluitje was bij ons ook echt te veel.
Heb je nig wel iets kunnen doen?

Geryon: ik kan je niet voor me halen :o
Ja tank is hij wel. Hij is enorm uitgezwaard.
En hij is momenteel ook wel gewoon te dik :o
Denk vandaag wel een paar kilo van de stress kwijt geraakt :')

callass

Re: horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:35

Bij het losrijden niet ben na 5 minuten afgestapt snel gerend door het pad naar de knhs hal daar werd hij iets rustiger weer opgestapt in de hal ging het wel redelijk met de spanning en nog kunnen rijden gelukkig.

Jij die van jou nog een beetje rustig kunnen rijden?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:37

Amanda schreef:
Ja dat fluitje was bij ons ook echt te veel.
Heb je nig wel iets kunnen doen?

Geryon: ik kan je niet voor me halen :o
Ja tank is hij wel. Hij is enorm uitgezwaard.
En hij is momenteel ook wel gewoon te dik :o
Denk vandaag wel een paar kilo van de stress kwijt geraakt :')

Wij vonden hem gaaf!! en ook groot ogen trouwens

bonny123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:37

Hoi Amanda, graag gedaan dat ik kon helpen. Of nou ja, Bertje eigenlijk, hij heeft t gedaan. Maar ook stoer dat je je ook hebt losgekoppeld van Bert en je toch echt veel nog hebt gedaan bij de clinic. Het is ook wat hoor voor een paard, al die indrukken en gekkigheid. Het verbaasd me eigenlijk dat al die paarden zich gedragen. Dat er niet eentjes in blinde paniek t hele terrein op stelten zet, is een wonder.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:38

bonny123 schreef:
Hoi Amanda, graag gedaan dat ik kon helpen. Of nou ja, Bertje eigenlijk, hij heeft t gedaan. Maar ook stoer dat je je ook hebt losgekoppeld van Bert en je toch echt veel nog hebt gedaan bij de clinic. Het is ook wat hoor voor een paard, al die indrukken en gekkigheid. Het verbaasd me eigenlijk dat al die paarden zich gedragen. Dat er niet eentjes in blinde paniek t hele terrein op stelten zet, is een wonder.

Ah jij was met de kruising die erbij liep? Ook die vonden wij erg leuk!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:39

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:40

Oh Cinnepin. Ik haal iedereen door elkaar :o
Maar bedankt! Hij is iets boven de 1.50 denk ik. Maar vandaag behoorlijk opgefokt, dus toont wat groter denk ik :D

Bertje was echt onze redding. Onwijs bedankt!
Toch nog lekker wat kunnen doen en niet de hele tijd hoeven plakken inderdaad. Maar zonder Bert geen clinic denk ik.
Ik verbaasde me daar ook over. Ze waren allemaal zo braaf!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:41

callass schreef:
Wij zijn ook weer thuis. Voor mijn paard waren het iets te veel prikkels op het terrein aangekomen echt helemaal van slag. Hart voelde ik door het zadel heen trillen op zijn benen. Ben maar afgestapt achter de schermen bij de knhs hal weer opgestapt al wat minder spanning gelukkig maar nog wel te veel. Ik heb mee gereden met tips voor correcte houding om 15:40 in de knhs hal. Goede tips mee gekregen, ervaring rijker maar voor mijn schimmel nooit meer was echt TE voor hem.

Reed jij in de set met blauwe laarzen?

Hindo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:42

Bellatrix: Heb je nog meer foto's van de WE clinic gemaakt ?

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:42

Gisteren een hele leuke dag gehad. Ik mocht in de clinic van Hester Klompenmaker op de springweide rijden. Stond eigenlijk om 17.00u gepland. Maar is verzet naar 15.30u. Gelukkig want toen was het nog mooi weer. Deurne vond ik wel een leukere locatie, daar was ik al 3 keer geweest voor de Welsh en "Win een Sponsorship". In Ermelo vond ik de WC heel erg slecht en vies. Maar het was weer heel leuk om mee te doen :)) *\%/* Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:44

Hindo2 schreef:

Wat op mijn site staat is alles wat overbleef na mijn selectie. Foto's die ik eruit laat zijn onscherpe, verkeerde belichting, verkeerde houding of veel dezelfde. Dus wat er staat is alles wat gelukt is...

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:48

Ik heb niet het hele topic niet gelezen, kom net van het Horse Event. Maar ik ben zo nieuwsgierig op welk paard Fanny Verliefden reed tijdens de clinic van haar en Anky van Grunsven in de bit piste op zondag. Ik vond het een machtig paard en ben benieuwd naar de afstamming. Volgens mij is het niet haar paard Annarico (v. Lord Loxley) omdat dat volgens mij een bruine is, en dit paard is zwart. Kent iemand dit paard?

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:49

Toch idd ongelofelijk dat bijna alle paarden het allemaal over zich heen laten komen! Moet wel zeggen dat ik mij soms wel stoorden aan de mensen die zich niet aan de rijbaan regels hielden. Op sommige punten was het nu eenmaal druk in de losrijdpiste. Maar ben weer te bleu om er wat van te zeggen. Overigens vond ik de oprijdplaten bij de trailer parkeerplaatsen wel levensgevaarlijk. Voor mij een reden om zo ver mogelijk door te rijden om er niet met paard overheen te moeten. Ik had al eens eerder gevraagd of er nog blokkers waren die toevallig gisteren plaatjes hebben geschoten bij de KNHS hal van de clinic over houding en zit (zaterdag om 16:10). Zou leuk zijn als er wat gemaakt zouden zijn!
Laatst bijgewerkt door Udo2001 op 13-09-15 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:49

vosjevos schreef:
Ik heb niet het hele topic niet gelezen, kom net van het Horse Event. Maar ik ben zo nieuwsgierig op welk paard Fanny Verliefden reed tijdens de clinic van haar en Anky van Grunsven in de bit piste op zondag. Ik vond het een machtig paard en ben benieuwd naar de afstamming. Volgens mij is het niet haar paard Annarico (v. Lord Loxley) omdat dat volgens mij een bruine is, en dit paard is zwart. Kent iemand dit paard?

Even teruglezen?

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:50

Super leuke foto's Marlies! :D

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:50

Bellatrix schreef:
Hindo2 schreef:

Wat op mijn site staat is alles wat overbleef na mijn selectie. Foto's die ik eruit laat zijn onscherpe, verkeerde belichting, verkeerde houding of veel dezelfde. Dus wat er staat is alles wat gelukt is...

Jammer toch geen foto's van mij

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:51

Tof Marlies! Kleuren zijn heel raar op mijn telefoon trouwens, heb je de kleuren op sRGB staan bij exporteren? Ik had dat laatst verkeerd staan en toen stonden ze dus in verkeerde kleuren :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:52

Geen idee. :+
Maar heb met mijn helderheid zitten klooien. :')
Kan best daaraan liggen.
Het was erg verrot met tegenlicht. -O-

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:03

Sammie schreef:
vosjevos schreef:

Even teruglezen?

Het leek me zo'n specifieke vraag dat ik er vanuit ging dat het nog niet ter sprake is gekomen :o , maar als iemand anders ook deze vraag heeft gesteld dan ga ik even door het hele topic heen B-) (welke pagina ongeveer := )

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:04

Pff nu pas thuis! We konden niet meer verder omdat er iemand voor de trein was gesprongen.

Was wel een hele leuke dag! :D

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:06

Nicolien schreef:
callass schreef:
Wij zijn ook weer thuis. Voor mijn paard waren het iets te veel prikkels op het terrein aangekomen echt helemaal van slag. Hart voelde ik door het zadel heen trillen op zijn benen. Ben maar afgestapt achter de schermen bij de knhs hal weer opgestapt al wat minder spanning gelukkig maar nog wel te veel. Ik heb mee gereden met tips voor correcte houding om 15:40 in de knhs hal. Goede tips mee gekregen, ervaring rijker maar voor mijn schimmel nooit meer was echt TE voor hem.

Reed jij in de set met blauwe laarzen?

Ja klopt, nou ja rijden... stuiter en veel ernaast gelopen

Shelly21

kleine impressie van ons vandaag,
Paard was wel onder de indruk van alles, erg waardevolle tips gekregen.
Vond het super gaaf om mee te rijden.
Als mensen foto's hebben gemaakt hoor ik het graag!
Wie heeft ons gezien?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Shelly21 op 13-09-15 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Silkwood

vosjevos schreef:
Sammie schreef:

Even teruglezen?

Het leek me zo'n specifieke vraag dat ik er vanuit ging dat het nog niet ter sprake is gekomen :o , maar als iemand anders ook deze vraag heeft gesteld dan ga ik even door het hele topic heen B-) (welke pagina ongeveer := )

Er zat gribaldi door, verder weet ik het niet, denk 2/3 pagina's terug

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:16

Ik vond het erg leuk!

Beetje raar dat er een SGW wedstrijd dwars door het publiek ging. _O_ _O-