horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silkwood

Re: horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:37

Oh dat had ik gezien, die gribaldi nakomeling, wauww! <3 <3 Helemaal verliefd op dat beest! En tuurlijk gaat ze niet zelf rijden, ze heeft geen *goede* paarden meer.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:38

gabixcoen schreef:
Oh dat had ik gezien, die gribaldi nakomeling, wauww! <3 <3 Helemaal verliefd op dat beest! En tuurlijk gaat ze niet zelf rijden, ze heeft geen *goede* paarden meer.

Vind het toch jammer :')
Ja ze waren zo leuk! En in het begin, echt rond 10u of 11u, stond 1 van de shets bij de penny stand 10min lang zijn kont aan de hekken te krabben die helemaal aan het shaken waren van dat beest was echt dom :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:39

Rubin Royal x gribaldi toch? Van Fanny?

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:40

Was vandaag vrijwilliger bij de Bit piste, heb alles goed dichtbij meegemaakt :D Vond het echt heel gaaf allemaal dit weekend, ben alleen wel thuisgekomen zonder stem hahaha. Kijk nu al uit naar volgend jaar!

Heb ook helemaal dubbel gelegen om die shetlanders met die poppen _/-\o_ _/-\o_

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:41

Ik heb het heel erg leuk gehad! Het terrein was prima, niet beter/slechter dan in Deurne. Genoeg plek om te zitten/eten. Leuke standjes en clinics/demo's. De Shetlanderrace vond ik hilarisch en Ezeltje Iejoor vreselijk schattig. Ook weer enorm genoten van Riecky Young 2x ik vind haar echt een tof mens.

Ook nog een mooie barebackpad gescoord die ik graag wilde hebben. Hele leuke mensen bij het standje van 2lazy7 :j

Het was inderdaad erg druk maarja goed daar had ik me op ingesteld. Ook heerlijk weer gehad, helemaal top.

Oja enige nadeel was dat het geluid zo hard stond soms.. Echt af toe mijn vingers in m'n oren gehad :=
Laatst bijgewerkt door xApple op 13-09-15 19:45, in het totaal 2 keer bewerkt

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:41

SUSANNEx schreef:
Was vandaag vrijwilliger bij de Bit piste, heb alles goed dichtbij meegemaakt :D Vond het echt heel gaaf allemaal dit weekend, ben alleen wel thuisgekomen zonder stem hahaha. Kijk nu al uit naar volgend jaar!

Heb ook helemaal dubbel gelegen om die shetlanders met die poppen _/-\o_ _/-\o_

GEWELDIG :')
Maar 1x hing 1 van de poppen met het zadel zo ongeveer op de buik van die shet en alles knalde maar tegen zn kleine beentjes aww dat was zielig :n

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:47

Ja van die shetten heb ik ook nog foto's!
Was ook zo leuk! :P

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:48

pradadaan schreef:
Ja van die shetten heb ik ook nog foto's!
Was ook zo leuk! :P

Die race naar de overkant? die was awesome _/-\o_ - maar echt dat rennen ging volledig mis alle zadels scheef

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:50

Ja die ja :j

Ja die zadeltjes waren wel een beetje gek. Maar er zat ook geen enkele vorm in :=
Geloof dat de pony er ook niet echt last van had.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:52

pradadaan schreef:
Ja die ja :j

Ja die zadeltjes waren wel een beetje gek. Maar er zat ook geen enkele vorm in :=
Geloof dat de pony er ook niet echt last van had.

Als er een pop tegen zn been knalt elke stap denk ik dat het niet zo leuk is :') maar idd hij bokte niet om het er af te krijgen, dus zal niet extreem vervelend geweest zijn.

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:54

Ik heb ook een super leuke dag gehad! Ik mocht meerijden met de clinic 'heb jij je wedstrijdspanning onder controle'. Het was zeker leerzaam en mijn pony heeft zich super gedragen :D

Als iemand nog foto's heeft van deze clinic (om 13.30 in de KNHS hal, bruine new forest pony) zijn die zeker welkom! :)

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:57

die shetjes met poppen waren idd ook heel grappig :=
Ik moest alleen net de ring uit met paard toen die shetten al bij de ingang stonden te wachten, dat was nog wel een beetje een probleem om daar rustig langs te komen :P

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:59

Ik ben ook weer terug van Horse event.

Het was een geslaagde dag :) veel leuke dingen gezien :)

Alleen vond het wel sneu dat mensen gewoon sommige mensen geen fatsoen hebben en gewoon de spullen zo mee te nemen zonder te vragen :n

Mijn foto volgt nog

Lauraaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:00

Wij hebben vandaag een super leuke dag gehad! Alles liep goed op schema, maar hier en daar werd er toch wat anders gedaan zoals de planning!

Vond de eindshow redelijk, omdat het elk jaar wel een beetje hetzelfde is.

Al met al ech een hele leuke dag gehad :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:03

Wij ook een leuke dag gehad! En 1 bokker 'gemeet'. Herkende haar van een fototopic, maar zij herkende mn boktnaam niet. :+

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:07

Die poppen heb ik helaas niet gezien. Ik reed toen een clinic.

Maar we stonden naast hun trailers en het was met opzadelen al geweldig grappig om te zien.

Helaas vond mijn pony het niet grappig. Die dacht dat het spoken waren :'(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:09

Welke bokkers hebben er vandaag gereden en waar? Ben wel benieuwd wie ik heb mogen zien :D

Hindo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:13

Ik reed mee met de WE clinic op het outdoor terrein om 16:45

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:16

Geryon schreef:
Welke bokkers hebben er vandaag gereden en waar? Ben wel benieuwd wie ik heb mogen zien :D

Ik reed om 11 uur in de Bit piste, clinic van Albert Voorn :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:18

Ik ook working equitation.

Het verslag:
Om half 8 was ik op stal om de auto in te ruimen en om half 9 reden we weg. Hij haperde even met laden, dus dat hebben we een paar keer gedaan tot hij braaf mee liep. Onderweg bijna geen last tot het laatste stuk, toen was hij het zat.
Daar uitgeladen. Achter de trailer staan was geen succes, dus zijn we verhuisd naar voor de trailer. Prima zo. Ik ben ff naar het terrein geweest en bijrijdster Melissa daarna ook. Jim was eigenlijk heel rustig. Ik moest me om half 4 melden bij de lounge. Omdat we zo ver weg geparkeerd stonden, besloten we op te zadelen, Jim mee te nemen en Melissa zou 'm dan vast houden. Bij het losrijterrein ging het compleet mis. Hij flipte van alle indrukken. De speaker, fluitje waar steeds op geblazen werd, paarden, mensen, tenten, ander paard dat flipte. Doodeng. Steigeren, naar voren springen, los willen rukken, over me heen. Toen weer terug naar het parkeerterrein waar hij iets kalmeerde. Rije geappt of ik me niet virtueel aan kon melden. Ik durfde hem niet bij bijrijdster te laten.

Dus toen kwam de hele groep naar buiten. Kennis gemaakt en afgesproken dat ik het aan de hand zou proberen. Er was er 1 met een heel braaf paard. Daar mocht ik aan plakken. Okee, proberen we. En toen kwam Bert. Bert was liefde op het eerste gezicht. Broodnuchter, kruising tinker/fjord en bomproof. Ik mocht Jim in Bert parkeren. Zo hebben we eerst rondjes achter Bert gewandeld en op een gegeven moment ben ik er op gegaan. Heel spannend. Alsof ik op een bom zat. Maar goed, Bert was onze reddende engel en de clinic hebben jullie gezien. Wel enorm op de handrem, want hij was nog steeds licht ontvlambaar. Maar goed, we hebben alle oefeningen gedaan, zelfs in draf.

Hij was echt compleet over de rooie. Zo in paniek heb ik hem nog nooit gezien. Beetje jammer dat ie het steigeren heeft ontdekt. Dat deed hij met laden op de trailer ook ineens. Werkpuntje. Want dat moeten we niet hebben

Ik was blij met mijn shanks. Niet bokt verantwoord. Maar zo nodig. Hij was echt niet te houden anders.

Maar ben wel supertrots dat hij zich uiteindelijk toch rond liet sturen! Al was het op de handrem.

Volgend jaar ben ik gewoon weer toeschouwer :+

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:21

Wij zijn ook weer thuis. Voor mijn paard waren het iets te veel prikkels op het terrein aangekomen echt helemaal van slag. Hart voelde ik door het zadel heen trillen op zijn benen. Ben maar afgestapt achter de schermen bij de knhs hal weer opgestapt al wat minder spanning gelukkig maar nog wel te veel. Ik heb mee gereden met tips voor correcte houding om 15:40 in de knhs hal. Goede tips mee gekregen, ervaring rijker maar voor mijn schimmel nooit meer was echt TE voor hem.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:22

Sammie schreef:
Rubin Royal x gribaldi toch? Van Fanny?

Geen idee, denk het wel, maar Gribaldi zag je zeker terug, jemig wat een beest! <3 Huilde wel even diep van binnen hoor hahaha! :') Word een topper voor de toekomst! :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:24

Amanda schreef:
Ik ook working equitation.

Het verslag:
Om half 8 was ik op stal om de auto in te ruimen en om half 9 reden we weg. Hij haperde even met laden, dus dat hebben we een paar keer gedaan tot hij braaf mee liep. Onderweg bijna geen last tot het laatste stuk, toen was hij het zat.
Daar uitgeladen. Achter de trailer staan was geen succes, dus zijn we verhuisd naar voor de trailer. Prima zo. Ik ben ff naar het terrein geweest en bijrijdster Melissa daarna ook. Jim was eigenlijk heel rustig. Ik moest me om half 4 melden bij de lounge. Omdat we zo ver weg geparkeerd stonden, besloten we op te zadelen, Jim mee te nemen en Melissa zou 'm dan vast houden. Bij het losrijterrein ging het compleet mis. Hij flipte van alle indrukken. De speaker, fluitje waar steeds op geblazen werd, paarden, mensen, tenten, ander paard dat flipte. Doodeng. Steigeren, naar voren springen, los willen rukken, over me heen. Toen weer terug naar het parkeerterrein waar hij iets kalmeerde. Rije geappt of ik me niet virtueel aan kon melden. Ik durfde hem niet bij bijrijdster te laten.

Dus toen kwam de hele groep naar buiten. Kennis gemaakt en afgesproken dat ik het aan de hand zou proberen. Er was er 1 met een heel braaf paard. Daar mocht ik aan plakken. Okee, proberen we. En toen kwam Bert. Bert was liefde op het eerste gezicht. Broodnuchter, kruising tinker/fjord en bomproof. Ik mocht Jim in Bert parkeren. Zo hebben we eerst rondjes achter Bert gewandeld en op een gegeven moment ben ik er op gegaan. Heel spannend. Alsof ik op een bom zat. Maar goed, Bert was onze reddende engel en de clinic hebben jullie gezien. Wel enorm op de handrem, want hij was nog steeds licht ontvlambaar. Maar goed, we hebben alle oefeningen gedaan, zelfs in draf.

Hij was echt compleet over de rooie. Zo in paniek heb ik hem nog nooit gezien. Beetje jammer dat ie het steigeren heeft ontdekt. Dat deed hij met laden op de trailer ook ineens. Werkpuntje. Want dat moeten we niet hebben

Ik was blij met mijn shanks. Niet bokt verantwoord. Maar zo nodig. Hij was echt niet te houden anders.

Maar ben wel supertrots dat hij zich uiteindelijk toch rond liet sturen! Al was het op de handrem.

Volgend jaar ben ik gewoon weer toeschouwer :+

Ik weet niet zeker, maar volgens mij hebben wij jouw haf bewonderd na de mini rassen defile. Liep jij samen met een kruising in dat veld naast die welshjes voor de kar? Na die mini defile dus?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:27

Ja klopt. Stond jij met mijn bijrijdster te praten?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:30

Nee, ik had spijkerbroek aan, creme jasje met knopen en bril dragend. Ik stond daar met een dame met donker haar.
We vonden jouw haf echt een breed ding joh!!
Ik zag wel dames nog met bokt truitjes aan.