horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:03

marshmellow schreef:
@Bellatrix, ik zag je staan bij de clinic van Albert Voorn, klopt dat? :P

Vond het echt super leerzaam!
Helaas was paard al een beetje moe van alle stress met het losrijden tussen al die enge paarden met andere kleurtjes dan standaard bruin :+
Hij liep daarom ook lekker diep, dus hoop niet dat mensen nu denken dat ik m'n paard altijd in de krul ruk en pluk omdat hij zo onnozel diep liep, hij 'verstopt' zich altijd als hij het spannend vind, en z'n koppie is dan ook niet meer in de lucht te krijgen :=
In het begin gingen mijn afstanden idd een paar keer mis, maar na een tijdje ging het eigenlijk allemaal vanzelf!
Wel een hele grappige vent die Albert Voorn haha!
Ben benieuwd of er nog foto's van ons gemaakt zijn door bokkers :D

Ik heb ook foto's gemaakt! Je keek me op een gegeven moment wel heel doordringend aan, maar dat kan ook toeval zijn geweest haha. Ben niet de hele tijd aanwezig geweest, doordat het programma soms zo voorliep op de aangegeven tijden soms wat eerder weggegaan om bepaalde dingen helemaal te kunnen kijken.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:05

Bellatrix schreef:
Ik zag het bij de TREC ook gebeuren, was vlak voor mijn neus. Sprak Ingrid (zat op de Tinker tijdens de TREC) nog achteraf, ze zei dat zoiets ook nooit gebeurd...dat hij terug veert en in het gezicht kwam. Hij valt normaal altijd gewoon.

Het was op veel plaatsen idd dringen. :\

Inderdaad! :j Misschien heeft het te maken met de ondergrond? Naja, hij kaatste heel naar tegen haar hoofd eerst.. Toen ik gerujeerd heb in Eersel was het wel in een bak, dus misschien 'zinken' de paaltjes dan wat meer in het zand?

Haha, heb ook met Ingrid gesproken. Kwam lekker met Beggar effe naar me toe in het begin voor aaitjes. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:05

Bellatrix schreef:
Ik zag het bij de TREC ook gebeuren, was vlak voor mijn neus. Sprak Ingrid (zat op de Tinker tijdens de TREC) nog achteraf, ze zei dat zoiets ook nooit gebeurd...dat hij terug veert en in het gezicht kwam. Hij valt normaal altijd gewoon.

Het was op veel plaatsen idd dringen. :\

Meen je die? Dan stond ik dicht bij je (maar heb je noet gezien)

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:06

Heeft er iemand fotos van de springclinic vandaag van 11.45 (wim bonhof) :+

Dat meisje met dat roze shirt en die nogal ehum heethoofd drukke pony...
nou dat was ik :')

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:10

Nicolien schreef:
Ik heb ook foto's gemaakt! Je keek me op een gegeven moment wel heel doordringend aan, maar dat kan ook toeval zijn geweest haha. Ben niet de hele tijd aanwezig geweest, doordat het programma soms zo voorliep op de aangegeven tijden soms wat eerder weggegaan om bepaalde dingen helemaal te kunnen kijken.

Haha geen idee hoe je eruit zag, dus zal idd wel toeval zijn geweest :P
Was een beetje aan het rond kijken of ik bekende zag dus misschien leek je op iemand die ik kende ;p

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:11

Wij hebben ook een geslaagde dag gehad. :D
Veel goodiebags gescoord en uiteraard snoepjes geschept bij Peerke. :))

Vond sommige clinics wel tegenvallen... Maar genoeg interessante dingen gezien dus prima vermaakt! :)

xniieeenke

Re: horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:13

Net terug, geslaagde dag!
Heb niemand kunnen meeten helaas maar wel superleuk gehad.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:15

Ook ik heb een emmer snoep gekocht! Ben benieuwd wat mijn dames van de verschillende smaakjes gaan vinden :j

En ik heb zo genoten van Britt en Imke! Wat onwijs leuk zijn die 2 samen zeg :D
Afbeelding

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:15

marshmellow schreef:
Nicolien schreef:

Haha geen idee hoe je eruit zag, dus zal idd wel toeval zijn geweest :P
Was een beetje aan het rond kijken of ik bekende zag dus misschien leek je op iemand die ik kende ;p

Blond haar, paardenstaart, beige jas, camera om de nek en stond naast een lange jongen met een blauwe jas ;)
Ik ga als ik thuis ben de foto's op de computer zetten!

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:16

desireeee_x schreef:
Ik vond het ook een erg leuke dag!

Aardig wat goodie bags gehad, en goedkope brokjes en slobber kunnen kopen.

De goody bag van powerhorse vond ik zeker die €10 wel waart.

Waar iedereen al dagen benieuwd naar is : wat zat erin ;)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:16

Ik stond de hele ochtend bij het jeugdmarathon, daar ging ook een kar om, en ineens weet ik waarom ik niet van mennen houd (zelf ongeluk gehad). Heel veel bekende vandaag tegen gekomen. Vond vrijdag qua drukte wel het fijnste. En denk dat ik dat volgend jaar als foto dag doe en za en zo als gewoon lekker kijken. Ik vond de eindshow niet echt spectaculair vond vorig jaar leuker. Zal maar eens foto's bewerken van deze 3 dagen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:17

pradadaan schreef:
Ook ik heb een emmer snoep gekocht! Ben benieuwd wat mijn dames van de verschillende smaakjes gaan vinden :j

[ [url=m/EADWYV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ondanks dat ik vrij weinig kon zien door de drukte daar, vond ik ze ook erg leuk :D

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:19

pradadaan schreef:

[ [url=m/EADWYV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Was dat vandaag? Want ik zag alleen britt en tineke terwijl er britt en imke stond.. -O-

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:20

Britts humor is geweldig, wat een domme blondine die stiekem toch heel slim is, #heldin

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:21

Gisteren voor het eerst naar HE geweest en een erg geslaagde dag gehad! Mooie riem, een frontriem en een ingegraveerd leren halster gekocht bij JFF. Slaag werkelijk altijd bij hun op Equitana/Jumping Amsterdam :P. Verder genoeg gezien maar me goed in kunnen houden := . Hele leuke clinics gezien, de clinic van Diederik van Silfhout, Imke & Tineke Bartels, Albert Voorn vond ik toch wel het leukst/meest leerzaam van wat ik dan heb gezien. Albert Voorn is toch ook echt een geniale man!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:21

Ja Britt en Imke waren vandaag :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:22

Britt en Imke erg leuk idd.
Maar, ik heb geen eigen paard en weinig gekocht helaas.
Hoofdact gemist omdat een vriendin ziek werd.
Maar, de 50 euro op de grond gevonden en verdeeld was toch leuk, gewoon 50 euro UYEAH

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:25

Ik vind britt een grote muts :=

Verder weinig shopstandjes en de microfoon bij de bitpiste stond veel te hard! Enkele leuke clinics gezien, maar verder vind ik het betalen voor pleegebruik en nog een parkeermunt van zes euro echt compleet not done. In de loop van de dag was het constant stervensdruk bij de wc en werden ze gedurende de dag status smeriger. Als ik al moet betalen verwacht ik wel een fatsoenlijke schone wc-bril en een rol die ophangt en die ik niet ergens zelf van de grond af moet rapen. Krijg het idee dat die dames daar in de middag alleen zaten om geld te innen.

Ik hoop volgens jaar op iets leukere stands en een iets betere verdeling van de massa (vastzitten vanwege een eventingwedstrijd op het hele terrein, is niet echt handig. Wedstrijd leuk maar richting de springpistevwas maar een smalle doorgang). Qua prijs.. Zou ik t maar niet duurder maken... Dat gaat t echt niet waard worden.

JSML

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:28

Ik ben vrijdag geweest en heb een super dag gehad, mooi weer, niet al te druk en leuke dingen gedaan, gekocht en gekregen. Voor het eerst heb ik mogen mennen en dan gelijk met een heel mooi tweespan Friezen. Dat smaakte naar meer en aangezien mijn eigen Fries vroeger ook voor de kar heeft gelopen ben ik nu al aan het kijken waar ik hier in de buurt menlessen kan gaan volgen.
Vorig jaar was ik op zaterdag en het verschil in de drukte met nu op vrijdag was zo groot dat wij volgend jaar weer lekker op vrijdag gaan. Mijn paard heeft voorlopig genoeg te smikkelen en smullen (grote emmer snoepjes bij Peerke) en heb ook een mooie kerstmuts gescoord voor de kerstfoto's (je moet vooruit denken :j).
Heb ook eindelijk een ring en bedel besteld met het haar van mijn (verzorg)paard wat vorig jaar overleden is terwijl ik op HE rond liep.

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:29

Francieen schreef:
desireeee_x schreef:
Ik vond het ook een erg leuke dag!

Aardig wat goodie bags gehad, en goedkope brokjes en slobber kunnen kopen.

De goody bag van powerhorse vond ik zeker die €10 wel waart.

Waar iedereen al dagen benieuwd naar is : wat zat erin ;)

Ik had een tas met een mooi halster (daar nam ik hem eigenlijk ook voor :o) anti klit/ glans spray, was zakje van br, zakje snoepjes en een lot voor die actie.

Aan het einde van de middag gingen de laatste tasjes voor €5 weg

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:30

Ik had een vrijkaartje gekregen...30 euro vind ik idd prijzig voor dit. Dus voor mij was het gratis ( ook vervoer want ik ging met diegene mee van de kaartjes ). Dan is het het wel waard :j. Heb nog geen 10 euro uitgegeven ( alleen wat eten gekocht :P )

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:31

Vond de doorgang vlak bij de penny stand ook niet normaal hoor.
Eva en Jesse kwamen er aan lopen en alles moete afgesloten terwijl er 30 mensen op dat stukje liepen en ik werd dus gewoon er tussen geduwd dus stond nog random in het pad ergens.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:34

pradadaan schreef:

Fijn.. ook al gemist.. op het programma stond het veel later.. het hele programma klopte gewoon niet.. Het was steeds bijna afgelopen als we er op die tijd waren, of bijv britt en imke om 4 uur? werd britt en tineke.. -O-

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:35

SindyKaya schreef:
Schoentje schreef:
Zijn er toevallig mensen die foto's hebben van een springclinic op vrijdagochtend in de Bit Piste met een schimmel, van de springclinics barrage rijden met een vos in de springweide op vrijdag en zaterdag, of van de disciplinewissel mennen-springen op zaterdagmiddag in de Bit Piste?
Ik zou het erg leuk vinden om die te zien :D

Heb helaas geen foto's gezien maar vond de discipline wissel erg leuk om!
Had je nog nooit eerder gemend? Het leek allemaal zo makkelijk te gaan!

Ik heb 1 keer eerder gemend, 2 jaar geleden ook met een tweespan.
Dat was ook als een show met een tweespan pony's. 5 minuten losrijden en daarna een indoor marathon. Dat was best spannend en ontzettend leuk! Meer heb ik nooit met een aanspanning gereden, maar ik vind het eigenlijk wel heel erg leuk!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:35

gabixcoen schreef:
pradadaan schreef:

Fijn.. ook al gemist.. op het programma stond het veel later.. het hele programma klopte gewoon niet.. Het was steeds bijna afgelopen als we er op die tijd waren, of bijv britt en imke om 4 uur? werd britt en tineke.. -O-

Ja wij ook bij anky hoor :') maar daarzo buiten bij de bit piste ging ze een clinic geven.
come on ik wil dr zien rijden :')