marshmellow schreef:@Bellatrix, ik zag je staan bij de clinic van Albert Voorn, klopt dat?
Vond het echt super leerzaam!
Helaas was paard al een beetje moe van alle stress met het losrijden tussen al die enge paarden met andere kleurtjes dan standaard bruin![]()
Hij liep daarom ook lekker diep, dus hoop niet dat mensen nu denken dat ik m'n paard altijd in de krul ruk en pluk omdat hij zo onnozel diep liep, hij 'verstopt' zich altijd als hij het spannend vind, en z'n koppie is dan ook niet meer in de lucht te krijgen
In het begin gingen mijn afstanden idd een paar keer mis, maar na een tijdje ging het eigenlijk allemaal vanzelf!
Wel een hele grappige vent die Albert Voorn haha!
Ben benieuwd of er nog foto's van ons gemaakt zijn door bokkers
Ik heb ook foto's gemaakt! Je keek me op een gegeven moment wel heel doordringend aan, maar dat kan ook toeval zijn geweest haha. Ben niet de hele tijd aanwezig geweest, doordat het programma soms zo voorliep op de aangegeven tijden soms wat eerder weggegaan om bepaalde dingen helemaal te kunnen kijken.

Misschien heeft het te maken met de ondergrond? Naja, hij kaatste heel naar tegen haar hoofd eerst.. Toen ik gerujeerd heb in Eersel was het wel in een bak, dus misschien 'zinken' de paaltjes dan wat meer in het zand?

) anti klit/ glans spray, was zakje van br, zakje snoepjes en een lot voor die actie.