horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Regendans

Re: horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:54

Vertel me alsjebliefd dat wij niet de enige waren die in de verkeerde bus zaten? := Het was echt onduidelijk aangegeven omdat op de grote bussen ook pendelbus staat..
Wij gingen heel mooi naar het parkeerterrein ipv het station.. 2 treinen gemist, hopelijk halen we de volgende..

Wel een leuke dag gehad, uiteraard snoepjes gehaald bij Peerke! :D

brigitdeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:57

heeft er iemand foto's gemaakt van de eventing clinic gisteren en de eventing wedstrijd vandaag?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:00

noorhermans1 schreef:
Vertel me alsjebliefd dat wij niet de enige waren die in de verkeerde bus zaten? := Het was echt onduidelijk aangegeven omdat op de grote bussen ook pendelbus staat..
Wij gingen heel mooi naar het parkeerterrein ipv het station.. 2 treinen gemist, hopelijk halen we de volgende..

Wel een leuke dag gehad, uiteraard snoepjes gehaald bij Peerke! :D

Wij zaten ook in de verkeerde.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:21

Ik hen foto's van de wedstrijd vandaag.
Bij de fokkerijwereld. Ik ben weer onderweg naar huis! Heb me 3 dagen prima vermaakt, iemand zij dat ze alles al gezien heb. Wat ik wou zien was echt niet in 1 dag te zien. Gaan volgend jaar weer een weekend, maar dan rijden we wss op en neer, is wss goedkoper dan op de camping zoals dit jaar. Heb vandaag ruim 2000 foto's gemaakt haha. Gisteren en eergisteren samen 1000 foto's. This rond Zwolle rot weer geweest aan de weg te zien

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:27

JoycexEnya schreef:
Ik hen foto's van de wedstrijd vandaag.
Bij de fokkerijwereld. Ik ben weer onderweg naar huis! Heb me 3 dagen prima vermaakt, iemand zij dat ze alles al gezien heb. Wat ik wou zien was echt niet in 1 dag te zien. Gaan volgend jaar weer een weekend, maar dan rijden we wss op en neer, is wss goedkoper dan op de camping zoals dit jaar. Heb vandaag ruim 2000 foto's gemaakt haha. Gisteren en eergisteren samen 1000 foto's. This rond Zwolle rot weer geweest aan de weg te zien

zagen wij ook al toen we onderweg waren naar huis. het schijnt vet te hebben geregend. wat hebben wij heerlijk weer gehad deze dagen. :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:38

marshmellow schreef:
@Bellatrix, ik zag je staan bij de clinic van Albert Voorn, klopt dat? :P

Vond het echt super leerzaam!
Helaas was paard al een beetje moe van alle stress met het losrijden tussen al die enge paarden met andere kleurtjes dan standaard bruin :+
Hij liep daarom ook lekker diep, dus hoop niet dat mensen nu denken dat ik m'n paard altijd in de krul ruk en pluk omdat hij zo onnozel diep liep, hij 'verstopt' zich altijd als hij het spannend vind, en z'n koppie is dan ook niet meer in de lucht te krijgen :=
In het begin gingen mijn afstanden idd een paar keer mis, maar na een tijdje ging het eigenlijk allemaal vanzelf!
Wel een hele grappige vent die Albert Voorn haha!
Ben benieuwd of er nog foto's van ons gemaakt zijn door bokkers :D

Yep, ik ben speciaal voor jou foto's komen maken. :D Ga er zo mee aan de slag. :j

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:08

P36 staan al ruim 20 min stil.. Wat een ellende zeg

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:11

Was leuk vandaag! Winston vond het ook superleuk dus ik ben helemaal blij!

Zal zo es een uitgebreid verslag typen maar mocht iemand foto's hebben van de fjord in rood bij dr sgw clinic?? Ik ben super benieuwd!

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:17

Ik vond het ook een erg leuke dag!

Aardig wat goodie bags gehad, en goedkope brokjes en slobber kunnen kopen.

De goody bag van powerhorse vond ik zeker die €10 wel waart.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:20

Marjo, natuurlijk heb ik foto's gemaakt. :D
Maar het tegenlicht was niet fijn. :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:21

Aahh nou ben toch benieuwd. Vooral de noodsprong :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:22

Was super. Gelukkig kon ik al mijn spullen dumpen bij de stand van t Arabische volbloed stamboek (eigenaresse van stal zat daar)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:29

Marjoow schreef:
Was leuk vandaag! Winston vond het ook superleuk dus ik ben helemaal blij!

Zal zo es een uitgebreid verslag typen maar mocht iemand foto's hebben van de fjord in rood bij dr sgw clinic?? Ik ben super benieuwd!

Ik was de boktfotograaf! Heb alle sprongen erop staan :p

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:32

Superleuk ben erg benieuwd 1

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:33

Schoentje schreef:
Jep :o

gaaf!

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:35

Wat vonden jullie ervan?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:37

Volgens mij is Sjoerd helemaal leeg gekocht qua snoepjes.

jippie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:38

Is er veel verschil qua drukte op zaterdag en zondag?

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:40

Wesco schreef:
Volgens mij is Sjoerd helemaal leeg gekocht qua snoepjes.

_O- moet haast wel door alle Bokkers die langs zijn gekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:41

Sjoerd had genoeg op voorraad :=

Heerlijk alle verslagen lezen , ben je toch beetje erbij ^^

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:43

Rebecca schreef:
Sjoerd had genoeg op voorraad :=

Heerlijk alle verslagen lezen , ben je toch beetje erbij ^^

hee jij woont in Joure, toevallig ik in haskerhorne. :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:55

Ik vond t ook leuk! Ga ik voor het instappen bij de bus nog op mn plaat ook!

Ben nu wel doodziek...wagenziekte in combinatie met achterin een bus zitten terwijl je net patat hebt gegeten is ziek zijn :(

Het geluid vond ik trouwens erg hard! Kreeg halverwege de dag koppijn en heb t nog steeds!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:57

Zo, ook eindelijk geïnstalleerd en terug van mijn dagje Horse Event. Heel eerlijk? Ik denk dat het één van mijn laatste jaren is.

Begrijp me niet verkeerd, het was erg leuk! Maar de drukte was mij al wat te veel. Je kwam op sommige plaatsen slechts moeizaam door. Er waren stands met enorme rijen, en zeker rond de middag stonden er hele lange rijen bij de eetkraampjes. Dan maar gevast tot 16uur (ik heb dus van 7uur 's ochtends niets gegeten _O- ), en later op de autosnelweg gewoon even naar de MC gereden, enfin, dat terzijds.

Ik heb erg genoten van die Franse mevrouw met haar schimmel. Zo respectvol gebracht en met erg veel plezier van beide kanten. Verder heel wat demo's gemist, vond het rassendefilé maar zo zo aan de fokkerijwereld, sommige demo's kon je moeilijk verstaan (maar dat komt ook wel omdat ik een Belg ben zeker :o? )

Verder absoluut niet veel geshopt. Ik ben niet meer echt thuis in de klassieke paardenwereld en vind dus haast enkel 'mijn' spulletjes bij o.a. 2lazy7. Daar dus enkel een stick gekocht om te gebruiken tijdens mijn lessen. Wel leuk om mensen te spreken, zo ook een vriendin die ik online reeds kende mogen ontmoeten, erg gezellig!

Heb ook enorm genoten van de TREC demo, waarvan ik enkele mensen ken. En aangezien het me echt interesseert, weer wat dingen bijgeleerd. Wel echt zo'n pech dat een meisje geraakt werd in het gezicht door één van de aluminium (?) staven die als laaghangende takken dienen. Was echt gewoon pech, maar behoorlijk eng om te zien hoe de staaf in haar gezicht stuiterde := Meisje had bloed op haar hoofd maar reed het parcours wel zeer professioneel en vooral GOED uit. Echt petje af voor haar. Heel bizar dat dit gebeurde, ik heb deze hindernis gejureerd op een competitie en dan stuiterde dat ding echt nooit omhoog...

Wij zijn overigens via de pendelbus gekomen. Zeer nette service, goed gevonden en georganiseerd door HE!

Nu ben ik moe.. Effe 6uur in de auto en dan nog de hele dag rondlopen.. Ja, dat maakt je écht wel moe.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:00

Ik zag het bij de TREC ook gebeuren, was vlak voor mijn neus. Sprak Ingrid (zat op de Tinker tijdens de TREC) nog achteraf, ze zei dat zoiets ook nooit gebeurd...dat hij terug veert en in het gezicht kwam. Hij valt normaal altijd gewoon.

Het was op veel plaatsen idd dringen. :\

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:02

jippie5 schreef:
Is er veel verschil qua drukte op zaterdag en zondag?

Nou... zaterdag is af te raden. Maar vandaag werd me de drukte veelste veel. Erger dan zaterdag.

Vrijdag konden we gezellig stands lopen en goodiebags krijgen. Clinics kijken vanaf een leuke plek.
Vandaag was een ramp. 40 minuten wachten op een tasje met folders. Eten was al helemaal niet te doen.

Maar al met al was het superleuk!