ach heeft Arty des te meer als ik vrijheidsdressuur doe met hem 
Fotos heb ik niet gemaakt uiteindelijk te lui om hem mee te slepen.
En een armband besteld van 3 oude ponys
Verder niets uit gegeven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Schoentje schreef:Zijn er toevallig mensen die foto's hebben van een springclinic op vrijdagochtend in de Bit Piste met een schimmel, van de springclinics barrage rijden met een vos in de springweide op vrijdag en zaterdag, of van de disciplinewissel mennen-springen op zaterdagmiddag in de Bit Piste?
Ik zou het erg leuk vinden om die te zien

Peerke_ schreef:Was lekker druk gisteren!
Heel veel bokkers gezien, niet heel veel tijd gehad om iedereen te spreken..
Savonds nog een modje dr auto uit de modder willen trekken.. maar toen kwam ik zelf vast te zitten
Schoentje schreef:Zijn er toevallig mensen die foto's hebben van een springclinic op vrijdagochtend in de Bit Piste met een schimmel, van de springclinics barrage rijden met een vos in de springweide op vrijdag en zaterdag, of van de disciplinewissel mennen-springen op zaterdagmiddag in de Bit Piste?
SindyKaya schreef:Schoentje schreef:Zijn er toevallig mensen die foto's hebben van een springclinic op vrijdagochtend in de Bit Piste met een schimmel, van de springclinics barrage rijden met een vos in de springweide op vrijdag en zaterdag, of van de disciplinewissel mennen-springen op zaterdagmiddag in de Bit Piste?
Heb helaas geen foto's gezien maar vond de discipline wissel erg leuk om!
Had je nog nooit eerder gemend? Het leek allemaal zo makkelijk te gaan!

marshmellow schreef:@Bellatrix, ik zag je staan bij de clinic van Albert Voorn, klopt dat?
Vond het echt super leerzaam!
Helaas was paard al een beetje moe van alle stress met het losrijden tussen al die enge paarden met andere kleurtjes dan standaard bruin![]()
Hij liep daarom ook lekker diep, dus hoop niet dat mensen nu denken dat ik m'n paard altijd in de krul ruk en pluk omdat hij zo onnozel diep liep, hij 'verstopt' zich altijd als hij het spannend vind, en z'n koppie is dan ook niet meer in de lucht te krijgen
In het begin gingen mijn afstanden idd een paar keer mis, maar na een tijdje ging het eigenlijk allemaal vanzelf!
Wel een hele grappige vent die Albert Voorn haha!
Ben benieuwd of er nog foto's van ons gemaakt zijn door bokkers

(maar je paard herken ik in je profiel dus jullie zullen het zijn
)