horse event 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:21

DendroFleur schreef:
Sta 3 dagen in de stand van het Nederlands Appaloosa Stamboek met paardjes123.De eerste dag met haat merrie en mijn veulen. Helaas liep die niet goed dus hen alleen stilstaand verder kunnen laten zien. 1e dag show met panterbont dressuurpaard. 2e dag show vanark Stuiver en Bella. Voor morgen gelukkig vervanger voor mijn veulen kunnen regelen voor de rassendemo's
Nog niet veel verder gezien maar het is weer super gezellig en ik vind het knap dat de organisatie op een nieuwe plek gelijk weer een top evenement weet neer te zetten.

Hee wat grappig, niet veel mensen wonen in ons dorp :=

Sorry offtopic :D , Ik heb wel 2,50 over voor een programma.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:22

Bitloze hoofdstellen kan je kopen bij de stand van 2lazy7, maar dus wel aan de gewone verkoopsprijs.

En 7 euro voor frietjes?! :wow: Als je hier naar de frituur gaat heb je dan een pakje of 3 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:22

Wij zijn met afzadelen ook zeiknat geregend, wou d'r gelijk op de trailer zetten en dan afzadelen, maar moesten eerst die stomme kalkoenen er nog uit, kwalitatief uitermate teleurstellend was dat :') Toen waren we doorweekt :roll:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: horse event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:23

Frietje was €4 waar ik hem heb gehaald. Saucijzenbroodje bij La Place was 2.95. :')
Ja het is allemaal duur maar dat wist ik van te voren, heb ik gewoon geld voor.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:24

Udo2001 schreef:
Uhmm ja....

Bedoelde er verder niks mee hihi, maar dan weet ik wie je was.
Je ging wel lekker rond voor zover ik kon zien.

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:24

Afbeelding
Het weer ziet morgen in ieder geval mee zo te zien op buienradar *\o/*
Laatst bijgewerkt door jesicaaaa op 12-09-15 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:25

Ik heb een heerlijke tweede dag gehad, ben inmiddels weer in België. Heb welgeteld 3 andere Belgische nummerplaten gespot dus de nieuwe locatie zal voor veel mensen toch te ver zijn.

Vandaag heb ik ferm geshopt en toch veel koopjes gezien hoor! Was ik wel verrast van. Vond wel erg weinig rijbroeken. En het was me nu toch een gedrum bij die touwhalster stand :')

En ik heb peerken gezien! Het is een mannetje! :D ik had gelijk altijd vrouw van eerder middelbare leeftijd in gedachten := en na al het geëmmer (pun intended :+ ) over die snoepen heb ik de grootste emmer gekocht. Paard kan maar zien dat hij ze eet, heb in geen tien jaar snoepjes gekocht :')

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:27

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:28

Vraagje: is het parkeren dicht bij? Of ver lopen vanaf de ingang?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:31

Ik heb Peerke's snoepjes geproefd, raad het toch wel redelijk af :')
...Al smaakte ie wel echt naar appel-banaan _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-09-15 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:32

Ik stond gisteren op p2 haast aan de ingang, vandaag 5 min lopen. Veel dichter dan Deurne!

Ik ben om half 6 weg gegaan vandaag omdat ik Alize intussen al 3 keer gezien had en die audrey vond ik niet de moeite om nog eens te zien. Ik reed zo het terrein af, niks file, en het begon ook nog eens erg hard te regenen dus toen was ik wel blij dat ik weg was.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:32

Anoniem schreef:
Ik heb Peerke's snoepjes geproefd, raad het toch wel redelijk af :')

Ik heb ze allemaal besnuffeld :D

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:33

Ben benieuwd of ik morgen nog bokkers ga zien :D
Ik ben om 11 uur in de bit piste iig denk ik goed te herkennen aan paardje z'n hoofdstel ; http://i57.tinypic.com/zwnn6t.jpg
Dus mocht je ons zien, zwaai even, dat vinden we leuk :') (al vinden we foto's eigenlijk nog leuker *hint*)

En nog een vraagje; is P1 alleen voor mensen die met paard komen of ook voor andere auto's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:33

Wat ik ervan begreep was P1 voor deelnemers, standhouders en helpers/werkers?
Maar trailers - gewone auto's staan er wel gescheiden, dus je hebt niet alsnog allemaal auto's tussen de trailers :) vond t prima overzichtelijk :)

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:36

Ben vandaag geweest. Was mijn 2e x horse event. Op een of andere manier had ik t idee dat t vorig jaar spectaculairder was qua shows etc.
Sochtends geen file gehad. Waren er rond half 9.
Had in de voorverkoop ticket met parkeerkaart gekocht. Werden we bij de parkeerplaatsen naar P1?? Of P2 geloodst.geen idee welk nr die had. Dat is dus een parkeerplaats waar je met een pendelbus naar het terrein gaat.
Moesten we 2,50 pp betalen om met de bus te kunnen!?! Bij de ingang wel even duidelijk gezegd wat ik daar van vond.en bleek helemaal niet afgesproken te zijn en een mis verstand dus gelukkig mn geld terug gekregen. *mocht je daar dus niks van aan hebben getrokken dan is mooi die 2,50 bij die buschauffeur in zn zak gegaan.

Verder wel wat leuke dingen gezien. Maar niet echt shows of dingen waar ik speciaal voor kwam.

wel even met edward gal op de foto geweest.
En een super tof hoofdstel gekocht.
:)
Gezellige paarden-slenter dag gehad.
Laatst bijgewerkt door Merry98 op 12-09-15 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:37

Als je op tijd bent zijn P 2 en 3 super makkelijk, ben je zo bij de ingang. Het stond na 10en zo vol

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:40

Wij reden vanmorgen ook eerst het terrein bij de bussen op omdat we zo geloodst werden maar we zijn gewoon omgedraaid en gewoon doorgereden naar P2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:42

Wij werden daar ook heen geloodst... Met trailer... Denk dat paard ook met de bus mee mocht ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:42

Wij stonden op P1, hadden een parkeerkaart omdat het meisje waarmee ik was gister geholpen had. }:)
En morgen weer. O:)

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:44

marshmellow schreef:
Ben benieuwd of ik morgen nog bokkers ga zien :D
Ik ben om 11 uur in de bit piste iig denk ik goed te herkennen aan paardje z'n hoofdstel ; http://i57.tinypic.com/zwnn6t.jpg
Dus mocht je ons zien, zwaai even, dat vinden we leuk :') (al vinden we foto's eigenlijk nog leuker *hint*)

En nog een vraagje; is P1 alleen voor mensen die met paard komen of ook voor andere auto's?

Ik ga kijken bij de clinic van albert voorn, dus ik zie je wel haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:44

Anoniem schreef:
Wij werden daar ook heen geloodst... Met trailer... Denk dat paard ook met de bus mee mocht ;)

Wij zagen idd meerdere trailers die daar ook heen moesten. :+

Best duur trouwens parkeren, vorig jaar was het nog €5...nu €6...

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:45

Merry98 schreef:
Ben vandaag geweest. Was mijn 2e x horse event. Op een of andere manier had ik t idee dat t vorig jaar spectaculairder was qua shows etc.
Sochtends geen file gehad. Waren er rond half 9.
Had in de voorverkoop ticket met parkeerkaart gekocht. Werden we bij de parkeerplaatsen naar P1?? Of P2 geloodst.geen idee welk nr die had. Dat is dus een parkeerplaats waar je met een pendelbus naar het terrein gaat.
Moesten we 2,50 pp betalen om met de bus te kunnen!?! Bij de ingang wel even duidelijk gezegd wat ik daar van vond.en bleek helemaal niet afgesproken te zijn en een mis verstand dus gelukkig mn geld terug gekregen. *mocht je daar dus niks van aan hebben getrokken dan is mooi die 2,50 bij die buschauffeur in zn zak gegaan.

Verder wel wat leuke dingen gezien. Maar niet echt shows of dingen waar ik speciaal voor kwam.

wel even met edward gal op de foto geweest.
En een super tof hoofdstel gekocht.
:)
Gezellige paarden-slenter dag gehad.

Vandaag, edward op het HE? :oo :oo

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:51

Grr, heb ik foto's gemaakt. Zie ik dat de lens vies was :(
Ik moet toegeven dat ik Horse Event van vorig jaar spectaculairder vond.
Heb wel heel veel leuke koopjes kunnen vinden :o

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:51

Er heeft zeker niet iemand van hier meegereden bij Anne Meulendijks?? Een vd 2 meiden had namelijk hele mooie handschoenen aan, maar ja kon niet ff roepen waar ze die nou vandaan had :D

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:57

Ik vind de indeling van het nieuwe terrein vele malen minder dan het oude terrein.

Morgen alweer laatste dag. Nog een flink boodschappen lijstje, en afgelopen 2 dagen weinig shows gezien. Dus ondanks dat we 3 dagen heen gaan wordt het nog flink puzzelen.

Vandaag was mijn oudste dochtertje mee, en die heeft zich toch wel flink vermaakt. Vond alles geweldig en keek der ogen uit. Wel heel schattig!! Uiteindelijk moest ze natuurlijk nog snoepjes scheppen voor Bambi, dus nog even een praatje met "Peerke" gemaakt. (Geen idee wat zijn eigen naam is.)

Morgen alweer laatste dagje... -O-