vast meer mensen die de drukte wouden vermijden. De paardjes zijn vast en zeker heel blij met de inhoud van de goodiebags en de hondjes zijn blij met de geitenoren die ik voor ze gekocht heb.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vast meer mensen die de drukte wouden vermijden. De paardjes zijn vast en zeker heel blij met de inhoud van de goodiebags en de hondjes zijn blij met de geitenoren die ik voor ze gekocht heb.
miroxmill schreef:Ik wil morgen gaan maar mijn moeder twijfeld ml aangezien de drukte, is het nou echt zo druk en zo dicht op elkaar allemaal?
Anoniem schreef:Wij zijn ook thuis! Iedereen inmiddels de "file" uit?
Ik heb een onwijs leuke dag gehad!
[ Afbeelding ]
sloffiee schreef:Anoniem schreef:Wij zijn ook thuis! Iedereen inmiddels de "file" uit?
Ik heb een onwijs leuke dag gehad!
[ Afbeelding ]
Gaf jij toevallig die clinic met die quarter en deze los er bij ? Tenminste hij lijkt er best veel op
Myrthe2003 schreef:Marlies ik stond naast je bij Dameszadel clinic

gabixcoen schreef:Francieen schreef:Ik ben ook heeel goed geslaagd, dekje, myler bit, koekjes bij Peerke die paardje heerlijk vond, heeel veel goodies en nog meer, erg genoten!
Kan je misschien een soort samenvatting geven van alle goodies? Misschien via pb? Ik wil graag gratis zooi!![]()