Maureen95 schreef:Ik ben trouwens heel beniewd of er mensen fotos van mij hebben gemaakt. Heb er namelijk wel een paar fotograven zien staan in de springweide
Ik heb paar gemaakt alleen uuh me laptop heeft kuren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_helga_ schreef:EmptyWords schreef:dat was ik ja.... dat gaatje korter was wel fijn, toch meer steun, maar nóg korter? nah ik ben geen springruiter hoor
Ik zal als ik tijd heb morgen even foto's naar je sturen weet niet of ze gelukt zijn hoor ben geen proffesionele fotograve
EngeltjeS schreef:Celine_Famke schreef:Ik ben de hele tijd over het hele terrein heen en weer geracet om bij zoveel mogelijk dingen foto's te kunnen maken. Heb aardig wat foto's gemaakt, maar helaas toch niet álles/ iedereen die ik wilde. Maar goed, dat lukt nooit op zo'n evenement.
Ik moet eerlijk zeggen: Dit is het eerste jaar dat ik dacht "waar moet ik nu heen" ...
Er waren zoveel ringen, zoveel demonstraties, dat het eigenlijk niet te doen was om een keuze te maken.
Hierdoor heb ik best veel gemist voor mijn gevoel.
Cardy schreef:Vraagje, kan je bij de meeste stands/eetgelegenheden gewoon pinnen? En dan vooral bij het laatste? Dan weet ik of ik morgen cash mee moet nemen of alleen mijn pin. Hihi
En als je van te voren al betaald hebt voor een parkeermunt, kan je deze dan gewoon bij de ingang ophalen?