En idd, ik heb ook steeds Bami in m'n hoofd hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nann__ schreef:Wat fijn om te zien dat ze allemaal een goed en fijn tehuisje hebben.![]()
Ik ben ook naar huis gegaan met een paard, het was niet helemaal volgens de planning maar had wel voor t geval dat mn trailer mee genomen en hij is vol mee terug gekomen.
Ik zal vanavond een foto plaatsen. Zit nu via mijn telefoon.
En wat ziet dat er heerlijk uit voor hem. Hoe oud is ie eigenlijk? Dacht eerst een hele jonge, maar hij had wel hele lange manen.
Dustinlover schreef:Ik vraag me af of die haflinger alleen per 3 te koop waren.. Hebben de eigenaar ook nog gesproken omdat vriendin van mij hem kent.
Wendy ik heb denk ik het paardje naast de jouwe gekocht zal van dezelfde handelaar zijn geweest. En die vos welke is dat want als ik denk welke het is dat vond ik zo'n ontzettend gaaf paard!!! Koffie vos enorm groot en best mager?
Oja dit is mijn nieuwe aanwinst, weet niet of het voor blijven is maar het is zo'n apart ding!
1,5 jarige welsh A merrie van Shore Brooks Hot Gossip met enorm veel dish!
[ [url=m/YY5v0V.jpg]Afbeelding[/url] ]
sumic schreef:Mooi koppie! Zag deze van de markt weggaan volgens mij. Toen zeiden we nog dat is een mooi dier, benieuwd wat eronder die deken zit.
En?zag het eronder de deken goed uit?
Afstamming bekend?leeftijd? Ben best wel nieuwsgierig eigenlijk