Bedankt allemaal. Over het weer maak ik me geen zorgen, we zien wel wat het morgen en overmorgen doet. Hij gaf gisteren bij mij het weekend redelijk weer aan em vooral 's avonds regen.
Edit: buienradar geeft bij mij juist zaterdag om 4 uur meer kans op regen en zondag juist super mooi weer met veel zon
De locatie is echt verbeterd. Geen blubberzooi, gewoon alles verhard!
chamion
Huisheks
Geplaatst: 11-09-15 06:01
Goedemorgen iedereen. Mijn vriendinnen zitten al op de treinen naar Ermelo (komen allemaal voorbij stad Groningen vandaan) en ik ben vroeg mijn nest (lees ruim een uur te vroeg wakker) Heb er ontzettend veel zin in. Kom tussen 9 en kwart over 9 aan. (de meiden en ik gaan eerst even lekker kleppen, en daarbij moeten onze vrijkaartjes nog naar het hek worden gebracht) Dus kunnen we om 10 uur lekker na binnen.
Ik ben gister gebeld door iemand van HE of ik voor hun met een GoPro wil rijden tijdens de springles van Albert Voorn op zondag Is voor een filmpje die ze aan het eind van HE gaan maken. Nog meer bokkers die hiervoor zijn gevraagd?
Iedereenn die vandaag gaat, rijd of standhouder is, heel veeel plezier!!
Ik ga lekker van 8:15 tot 16:05 naar school, hiep hoi
Dott
Geplaatst: 11-09-15 06:25
Oh wat leuk zeg marshmellow
Celine_Famke
Geplaatst: 11-09-15 06:27
Ik ben bijna onderweg, heb er super veel zin in! Lekker de hele dag fotograferen!
ralphtdw
Geplaatst: 11-09-15 06:28
Mijn buienradar app geeft aan dat in ermelo zaterdag heel licht gaat regene vanaf 16.00 uur en zondag om 23.00 uur de zondag is iedereen dus al weer weg
Zijn er al best veel al heel vroeg vertrokken wonen jullie zo ver weg of willen jullie heel vroeg al bij het hek staan?. Ik ga 9 uur of half 10 weg. Zit beetje te dubben ben er met een half uurtje al namelijk.