Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ayasha schreef:Waarom open je dan wel een foto topic?moet bokt dan aanbieden dat je reacties uit kan zetten?
IMO is ie fijn onderbouwd, zeker van knollentuin uit... Ik denk dat het allemaal beetje opgeblazen wordt en niet zo bedoelt was als dat het blijkbaar over gekomen is.
Jonnekee schreef:Hoihoi,
Afgelopen woensdag is Queelens fotografie bij ons geweest om Vikkie op de foto te zetten.
Vikkie is mijn 13 Jarige Corland x Aram ruin die ik nu een jaar heb, we zijn binnen een halfjaar van het M2 naar het ZZ-Licht gevlogen, hier heb ik hem nu 1x in gestart waarbij we meteen 4 winstpunten reden, aankomende vrijdag mag Vik weer mee en hebben we onze tweede ZZ-Licht wedstrijd.
Liefs Jonne
Anoniem schreef:Jonnekee schreef:Hoihoi,
Afgelopen woensdag is Queelens fotografie bij ons geweest om Vikkie op de foto te zetten.
Vikkie is mijn 13 Jarige Corland x Aram ruin die ik nu een jaar heb, we zijn binnen een halfjaar van het M2 naar het ZZ-Licht gevlogen, hier heb ik hem nu 1x in gestart waarbij we meteen 4 winstpunten reden, aankomende vrijdag mag Vik weer mee en hebben we onze tweede ZZ-Licht wedstrijd.
Liefs Jonne
Jonne, ik heb de uitslagen gezien. Wat is er mis gegaan *knip*?
Anoniem schreef:Jonnekee schreef:Hoihoi,
Liefs Jonne
Jonne, ik heb de uitslagen gezien. Wat is er mis gegaan vrijdag (11-09)op de wedstrijd in Gameren?

Electra63 schreef:Ik heb n.a.v. jouw bericht ook maar even gekeken naar de punten. Door jouw opmerking "wat ging er mis" verwachtte ik hele slechte punten. Maar zij had 204 en 202; dat noem ik niet misgaan, maar voldoende en net niet. Totaal onnodig om deze wedstrijd te noemen in dit topic. TS kan dit zelf vertellen, maar gezien de sfeer had ze daar geen zin meer in of nog geen tijd voor gehad.
webster543 schreef:Eef_Bam, wat een onbeschofte en onbeleefde opmerking! Dit is kwetsend en volledig overbodig.
Jou opmerking heeft geen enkele lerende bijdrage, enkel iemand diep ongelukkig maken.