Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kaylee schreef:Is het te lopen vanaf de trein?
Misschien toch maar gaan met een vriendin. Moet nog aardig wat hebben: fleecedeken, (maat 135 of 145, wat denken jullie is voor een forse shet van 96 cm.) transportbeschermers, leren halster, halsters, hoofdstellen etc.
LovingTweety schreef:kaylee schreef:Is het te lopen vanaf de trein?
Misschien toch maar gaan met een vriendin. Moet nog aardig wat hebben: fleecedeken, (maat 135 of 145, wat denken jullie is voor een forse shet van 96 cm.) transportbeschermers, leren halster, halsters, hoofdstellen etc.
Deken zou ik denk ik zelfs nog kleiner kijken. Mijn shet van 115 (naja, halve shet) heeft 145.
kaylee schreef:Is het te lopen vanaf de trein?
Lous schreef:Als je kleine maatjes zoekt kun je je de moeite besparen. 165 is het kleinste en als je geluk hebt vind je nog iets in maat Cob of pony. That's it helaas.
Hier geen paard meer helaas, alleen nog mijn Shetlander
Anne_vD schreef:Weet iemand of er veel van die global opscheermachines liggen? Wil er heel graag één maar ik kan er maandag pas heen en ben bang dat ze dan al op zijn
Ier schreef:Lompe vraag: maar kun je een opscheermachine nou ook gebruiken om kootholten mee 'uit te scheren'?