Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga dan ook enkel als ik kaartjes win, anders vind ik het toch wat aan de dure kant, zeker inclusief brandstof. Voor ons is het naar Ermelo toch wel 3 uurtjes rijden, dus dat wordt zondag vroeg uit mijn bed
Jackytje schreef:Heb er ook weer zin in! Is nu toch wel al enkele jaren geleden dat ik geweest ben..Ik ga dan ook enkel als ik kaartjes win, anders vind ik het toch wat aan de dure kant, zeker inclusief brandstof. Voor ons is het naar Ermelo toch wel 3 uurtjes rijden, dus dat wordt zondag vroeg uit mijn bed
Cynthiaaapje schreef:Wordt zo te lezen weer een gezellige drukte.. Ik word zelf een beetje zenuwachtig, heb altijd zo'n schoolreisje gevoel :-P
Word stiekem ook zenuwachtig, om de kaart die ik over heb, dat ik die nog niet kwijt ben.. Mocht iemand interesse hebben, dan kun je me een pb tje doen!
Heb met mn nesteldrang ook alles voor manlief zo verre aan de kant en de boel voor mezelf ook al klaar :-P
JoycexEnya schreef:Jackytje schreef:Heb er ook weer zin in! Is nu toch wel al enkele jaren geleden dat ik geweest ben..Ik ga dan ook enkel als ik kaartjes win, anders vind ik het toch wat aan de dure kant, zeker inclusief brandstof. Voor ons is het naar Ermelo toch wel 3 uurtjes rijden, dus dat wordt zondag vroeg uit mijn bed
Ik was net een filmpje op youtube aan het kijken en toen zag ik jou shirt met ik ben Jackytje van Bokt :p
toevallig
Stuur maar gerust door, haha. Cynthiaaapje schreef:Wordt zo te lezen weer een gezellige drukte.. Ik word zelf een beetje zenuwachtig, heb altijd zo'n schoolreisje gevoel :-P
Word stiekem ook zenuwachtig, om de kaart die ik over heb, dat ik die nog niet kwijt ben.. Mocht iemand interesse hebben, dan kun je me een pb tje doen!
Heb met mn nesteldrang ook alles voor manlief zo verre aan de kant en de boel voor mezelf ook al klaar :-P
Dus als iemand zijn paard morgen meeneemt en ik hem mag lenen voor een springclinic zou dat tof zijn!