Vandaag ook eindelijk de post binnen gekregen. Nog even kijken wanneer ik mijn paard ga wassen zondag ochtend of zaterdag avond. moeilijke keuze met al dat wit.
Vero
Geplaatst: 08-09-15 17:44
Gewoon even een paraplu meenemen en we kunnen weer door
Buienradar geeft voor zondag wel regen aan. Maar dusdanig weinig ml regen, dat het weinig voor stelt. Maar het kan een uur van te voren nog veranderen, dus je kunt er toch weinig van zeggen.
Ach buienradar is ook niet helemaal te vertrouwen. Zo gaf hijbons pasgeleden flinke onweer en regen de hele dag en wat kregen we... stralende zon! HE is juist fijn als het niet te warm is. Zeker voor de paarden. Zolang het niet heel de dag giet van de regen vind ik het prima! Een buitje kan best. We leven tenslotte in Nederland =D
Ik ben ook weer aanwezig dit jaar! Geven op zaterdag een clinic over ponyrennen in combinatie met andere diciplines. Dus als er mensen zijn die komen kijken, en nu alvast denken oeh dat zou ik graag willen weten. Geef het aan dan kan ik het in de clinic verwerken.
Amado7
Geplaatst: 08-09-15 21:02
Damelza schreef:
[naam] schreef:
Van der Valk Harderwijk is wel super. Met de auto valt de afstand mee.
Zal alleen wel wat kosten.
Van der Valk heeft maar 1 kamer vrij. 500 euro voor twee nachten. Hebben we wel een romantische kamer met een kingsize inloopdouche:')
60/75 per nacht is toch wel een beetje de max. Ben nu een beetje naar B&B's aan het kijken. Zijn niet veeleisend. Als er maar een fijn bed staat en er een fijne douche is
Net nog 2 kaarten voor HE gewonnen, super gaaf! Dus heb nog 1 kaartje over en te koop voor de gene die interesse heeft.
Wendy_Komen
Geplaatst: 08-09-15 21:13
@ Damelza (en eventueel andere) Ik ga 3 dagen vanuit Lelystad met de auto en heb sowieso de achterbank leeg. Dus als je wat goedkoops in Lelystad of ertussen kan vinden ben je altijd welkom om mee te rijden!