Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 11:00

Rex_Rolfo schreef:
Als je broer een leuke dronk heeft moet je er met de feestdagen maar flink wat Glühwein in gieten. Ben benieuwd met wat voor foto's hij dan aan komt zetten *-:)

Heeft hij geen Glühwein voor nodig :D

Net de manen maar even laten fatsoeneren. Een vriendin was zo lief om te knippen, kon het niet over mijn hart verkrijgen...
Nog even een voor-foto. Hierop is duidelijk te zien aan de twee lange plukjes dat de manen gehalveerd zijn. Ze had haar manen net iets korter dan haar dochter op de achtergrond:

Afbeelding

En nu, coupe schaar. Kon helaas mijn snijmes niet zo snel vinden, dus dan maar knippen:

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de modderige pony's, maar ze rollen nogal graag. In de winter zijn ze altijd zwart i.p.v. bont.
We hebben er bewust voor gekozen om het niet kaarsrecht af te knippen, omdat sommige delen dan erg kort geknipt moesten worden. Het staat minder beroerd dan ik had verwacht. Ik denk dat het over een aantal weken bijna niet meer opvalt :)

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:04

Ook ik ben onder de indruk van je nuchtere reactie, TS! Natuurlijk groeien de manen wel weer aan, maar het idee dat iemand stiekem op jouw terrein rondloopt en je aan je paarden zit lijkt me geen prettig gevoel!
Misschien de komende vakantie lekker dicht bij huis houden en in een tentje in de paddock vakantievierende penny's spotten? :7

Ohh, Rompje! :') Raap me op!

Edit: Mooi opgeknapt de manen zeg! Ziet er meteen een stuk beter uit!

Maflinger_S

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:32

Nou dat ziet er nog best aardig uit en na een Gluhwijntje of 2 zie je er helemaal niets meer van...

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 12:09

Nou Maflinger, dat vergt dan nog wel behoorlijk wat Glühwein! :D

Afanaisa91 schreef:
Misschien de komende vakantie lekker dicht bij huis houden en in een tentje in de paddock vakantievierende penny's spotten? :7

Ze staan echt letterlijk in mijn tuin, dus daarvoor hoef ik gelukkig niet in een tentje te bivakkeren. Dit moet gebeurd zijn toen we niet thuis waren. Ik heb net mijn bordje gekregen van mijn broer. Nu nog ophangen. De tekst is geworden: 'Aaien mag, knippen niet!'. Duidelijk genoeg lijkt me zo...

In de vakanties hebben we meestal een penny-golf, maar dan blijft het bij meisjes in rijbroek met cap en poetskist die vriendelijk vragen of ze de pony's mogen verzorgen. Op mijn antwoord dat ze al verzorgd worden, zie ik ze dan altijd beteuterd kijken naar de zwarte moddermonsters in de paddock. Het 'al verzorgd' komt nooit zo geloofwaardig over geloof ik :o

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:14

Whaha, ik zie het zo voor me ja, met die zwarte moddermonsters op de achtergrond glashard beweren dat ze al een verzorger hebben. :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:04

Tja, als je goede bedoelingen onderuit worden gehaald door de moddermonsters zelf wordt het wel heel lastig...

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:15

Samengevat; dit is eigenlijk je eigen schuld, moet je je paarden maar schoner houden of leren om niet in de modder te gaan liggen. Zo vraag je er natuurlijk om! >;)

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:16

Ir111 schreef:
Samengevat; dit is eigenlijk je eigen schuld, moet je je paarden maar schoner houden of leren om niet in de modder te gaan liggen. Zo vraag je er natuurlijk om! >;)

Huh?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:24

Dat ziet er iig weer een stuk beter uit dan de knipkunsten van de kapperpenny. Ik vind het ook knap dat je het zo luchtig oppakt. Die van mij zijn ook voor de 'sier' maar ik zou hem echt flippen als er iemand zonder toestemming in de wei komt en dan ook het lef heeft de schaar er in te zetten. Dan gaat het me nog niet eens om die manen, die groeien wel aan. Maar ik vind dat je respect moet hebben voor andermans bezit. Daar blijf je gewoon vanaf.

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 13:25

Ir111 schreef:

Whaha, ja inderdaad! Irene, je geeft me nieuwe inzichten _O-
Daarom was Hobby ook de klos, die is het zwartst, dan val je ook in pennyhanden. Heb stiekem gewoon paarden met een identiteitscrisis, ze willen niet bont zijn, maar Totilaszwart :D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:26

*zet potje zout neer*

ts, leuk dat je er zo luchtig mee omgaat. :D
missschien een goed idee om aan te geven dat de pony's best geknuffeld mogen worden maar wel zolang de kinderen aan de goede kant van het hek blijven?
ik maak uit jouw posts op dat de pony's best wel een fanclub hebben, dus echt tegenhouden doe je het ook niet.

Ulaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:27

OMG, die foto's van Rompje :') Hilarisch!

Het valt inderdaad gelukkig nog goed mee na het knippen!

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:42

Esmeej333 schreef:
Ir111 schreef:

Huh?

Hihi, Esmee mist de grap even :D

@TS, wat lees ik, heeft broerlief z'n activiteiten naar de US of A verplaatst?
[ON] Eenhoorns te koop aangeboden op Craigslist

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:45

Laatst bijgewerkt door xSogno op 16-12-13 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:50

Moest 'm ook 2x lezen, maar de opmerking van Ir111 past wat dat betreft wel lekker in de laconieke sfeer van het topic :(:)

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 15:50

Ik vind sommige reacties hier wel wat overdreven... :o Natuurlijk snap ik wel dat je er van baald, maar er hangen immers geen levens vanaf. Buiten dat is het maar haar, het groeit weer aan.

Ik zou net zo reageren als TS. Hoewel mijn VZ paard weinig manen heeft om aan te knippen :')

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 18:47

Ben wel erg blond van nature, dus dat geeft niets! Irene is een vriendin van me, onze communicatie heeft altijd dat niveau :D
Geloof niet dat mijn broer zich heeft uitgegeven voor een Amerikaan, die was veel te druk met mijn bordje maken. Het bordje hangt vast gekit aan mijn hek *\o/*

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 18:54

Tadaaa!

Afbeelding

Neem aan dat deze hint zelfs voor de doorgewinterde penny begrijpelijk is. Nu nog even binnenkort de groene aanslag van mijn andere bordje verwijderen, zodat die ook leesbaar blijft. Dan moet het best goedkomen :)
Mijn hek is trouwens zo mooi scheef gezakt doordat ouders hun kroost altijd op het hek laten staan om paardjes te aaien. Daar moet ik ook nog eens iets op verzinnen

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:56

Komt vast goed zo :) , hopelijk snappen de penny's de hint.
Laatst bijgewerkt door xSogno op 16-12-13 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:58

Kan je geen stroomdraadje vlak boven je hek spannen dan?
dan leunen ze er niet meer op. :=

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:59

Esmee bokt via telefoon? Lekkere autocorrect (je wilt niet weten wat de mijne van kadetjes maakte :o )

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:00

Rex_Rolfo schreef:
Esmee bokt via telefoon? Lekkere autocorrect (je wilt niet weten wat de mijne van kadetjes maakte :o )

Haha, jup! Maak geen beste indruk in dit topic hè, haha! :+

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:00

Hobby schreef:
Tadaaa!

[ Afbeelding ]

Neem aan dat deze hint zelfs voor de doorgewinterde penny begrijpelijk is. Nu nog even binnenkort de groene aanslag van mijn andere bordje verwijderen, zodat die ook leesbaar blijft. Dan moet het best goedkomen :)
Mijn hek is trouwens zo mooi scheef gezakt doordat ouders hun kroost altijd op het hek laten staan om paardjes te aaien. Daar moet ik ook nog eens iets op verzinnen

Nog een bordje erbij, die mensen zien straks geen eens meer pony's staan, omdat ze alleen maar bordjes aan het lezen zijn _O-

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:03

xKirst schreef:
Ik vind sommige reacties hier wel wat overdreven... :o Natuurlijk snap ik wel dat je er van baald, maar er hangen immers geen levens vanaf. Buiten dat is het maar haar, het groeit weer aan.

Ik zou net zo reageren als TS. Hoewel mijn VZ paard weinig manen heeft om aan te knippen :')

Ik denk niet zozeer dat het om het feit gaat dat manen geknipt zijn bij de meesten, maar dat iemand zonder hun toestemming zomaar aan hun paard heeft gezeten, voor hetzelfde geld zou het iemand met slechte bedoelingen kunnen zijn :')

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 19:37

Sammylover schreef:
Nog een bordje erbij, die mensen zien straks geen eens meer pony's staan, omdat ze alleen maar bordjes aan het lezen zijn _O-

:')
Heb in het verleden ook al klachten gehad over de hoogte van de heg...

Esmee, heb je er een spannend topic van gemaakt? Heb je autocorrect helaas gemist, was het zo ernstig? :D