Sommige van jullie wisten natuurlijk al dat wij (mijn zus en ik) opzoek waren naar een tinker baby..
Afgelopen April zijn we op zoek gegaan en is ons oog gevallen op een tinker baby van toen 2 weekjes oud.. Wat een scheet!!
Hier een paar weekjes over na gedacht,, en ja hoor de koop is rond.. Helaas kregen we 2 dagen voor de afgesproken ophaal datum te horen dat de papieren niet in orde waren..
daarna van het ene excuus naar het andere smoesje,, en zijn we het vertrouwen in de verkopers verloren en hebben we de koop niet door laten gaan... Een paar dagen later toch nog maar eens op internet gekeken of er iets leuks op stond... EN JA HOOR.... voor mij was het meteen bingo een 2 jarige super stoere ruin... Mijn zus(LCGL op bokt) zag het allemaal niet zo zitten na alle trubbel met het veulen.. Toch even gebeld naar de verkopers,, even gekletst met mijn zus.. en daarna toch maar gaan rijden naar deze prachtige ruin.Nou... genoeg gekletst... Kijk zelf maar...
Verkoop foto op internet:

Helaas geen foto's van toen we nog bij de verkopers waren. Mijn zus zag het niet helemaal zitten. En vroeg zich af of we hier nog ooit iets van konden maken, ik zei dat we er doorheen moesten kijken en wist zeker dat dit echt een gaaf en lief paard zou worden/zijn. Ik was verkocht. En zo gezegd, zo gedaan.. Ja, deze knappe kerel is van ons!!
Later die middag heeft de verkoper hem naar ons gebracht..Zo kwam hij de trailer uit (hier dacht ik eigenlijk ook *oliebol* wat hebben we gekocht
:
Project Tinker kon beginnen:

Dit gedeelte heeft ongeveer 3 uur geduurd. Dreadlocks in de manen en staart. Ook zijn sokken waren een en al klit en viezigheid.. MAAAAARRR...
Het eindresultaat mag er zijn:

2 dagen later hebben we deze stoere bink naar huis gehaald als verrassing voor de kids van mijn zus:
Waaauuwwww, tante sophie hij heeft echt mooie haren!!
(hoe schattig)
Toch even erop zitten en wat is hij braaffff!!.. (alleen zitten!! hij word nog niet beleerd en mag zeker nog 1-2 jaar genieten in de wei)

Ook broertje er nog even op:

En de mooiste foto*kwijl* *kwijl*

Bedankt voor het kijken, en tot snel!!
Liefs,
Sophie (saphyra), Charlotte(LCGL), Gabrielle en onze stoere bink: Arie
..
. Hij is suuuuupppper braaf,, en het is onze eigen keuze (dus graag hier GEEN commertaar meer op!)
Fijn dat hij nog lekker 2 jaar in de wei mag staan, kan hij lekker op zijn gemak wennen aan jullie en zo te zien is hij al hartstikke braaf.
Je hebt het dier net, hoe braaf ook, het blijft een dier en ook nog eens een jong dier. Heel onverantwoord.. Wees wat voorzichtiger met de kinderen.. Gewoon lange broek, cap en laarsjes aan en dan erop zitten.