Ik ben zo trots hem, geweldig om een gedeelde hobby te hebben met het hele gezin!
Toen hij 3,5 jaar was, is het paardenvirus ook overgeslagen op Ryan..
Hij knuffelde graag met de pony's op de manege waar pap en mam reden:
2013, ruim 2,5 jaar geleden alweer...
Zijn eerste keer rijden was op Suppie, een geweldig lieve shet... hij stapte zo op.. nog geen cap.. die hebben we dus diezelfde dag gekocht voor hem..

Een grote favoriet was Duvel.. de Fjord.. ook mamma's ultieme favoriet:

Eind 2013 verhuisden we en kwam daar kleine Guusje op ons pad:

Vlug daarna volgde een vriendje voor Guusje én Ryan.. : De moorkop Gipsy..
Wát een mooie bijzondere klik.. beide 4 jaar...

Toen we verhuisden van een pensionstal naar een manege, ging hij ook fanatiek meerijden in de lessen.. Toen hij zijn laatste les reed daar vanwege onze emigratie, ging hij in vol ornaat:

En daarna, in zweden gaat zijn verhaal verder, elke dag genieten... Hij is zó gek op zn pony's en het bos.. geweldig combi dus!

En een wonder gebeurde... Duvel.. dé Duvel kwam terug in ons leven.. en dit keer als ons eigen paardje! Het magische pony-trio en hun beste vriend Ryan... zo een genot om naar te kijken...

En sinds kort is hij begonnen met het mennen van Gipsy, onder begeleiding van ons natuurlijk..

Ryan is nu bijna 6 jaar, heeft nu 2,5jaar samen geleefd met paarden en hij geniet ervan, de connectie tussen een kind en een paard vind ik zo bijzonder.. Zo puur en zo mooi....
Hij vind het geweldig, rijdt graag in het bos, inmiddels al bijna een half jaar helemaal los en doet dan wedstrijdjes met pappa op Duvel..
Of springen.. een sprongetje van 40 cm vinden ze helemaal geweldig... liefst rijdend op het touwhalster.. zoals hij het zegt "als een cowboy"
En de knuffel momenten.... uren kan ik ernaar kijken... hele verhalen tegen zijn trouwe volgers en ze luisteren geboeid.. wat ze zeggen hoor ik niet altijd maar geheimpjes mogen ze best hebben hoor
Hun blikken spreken boekdelen... een geweldige combi!
Prachtig om te zien!