Nimroos is dit jaar goedgekeurd als dekhengst bij het NAS met een 1ste premie en werd ook nog kampioen van de hele nieuwe jaargang hengsten! Hij is dit jaar 4 jaar geworden, is palomino panterbont en begin dit jaar gemeten op 1,09 m. Hij heeft net zijn eerste dekseizoen achter de rug en volgend jaar verwacht hij zijn eerste nakomelingen, 5 merrie's zijn er drachtig gescand van hem

Nimroos had het prima naar zijn zin op de andere stal, hij mocht nog twee merrie's dekken die ook beide drachtig gescand zijn
en hij kreeg heel veel aandacht, het is een ponyclub en ze hebben ook jonge kinderen die heel goed kunnen rijden dus ze hadden besloten om Nimroos maar eens te beleren onder het zadel, helemaal prima natuurlijk
. Omdat je natuurlijk geen hele jonge kinderen op een jong groen hengstje kan zetten is hij ingereden door een iets minder jong meisje die heel goed kan rijden, ze is iets wat te lang maar wel heel licht en dat ging perfect! Nimroos pikte alles goed op en is nu een ingereden pony
. Helaas heb ik hier thuis (nog) geen ruitertjes voor hem..., hij krijgt nu weer winterverlof en daarna ga ik met hem mennen, hij mag volgend jaar wel weer naar de ponyclub om daar nog wat ponytjes te dekken en ze gaan dan vast ook verder met hem door rijden
. Nou ja, genoeg gekletst, hier de foto's van het rijden, ik was echt enorm trots toen ik de foto's te zien kreeg hihi

Hieronder nog een paar foto's van Nimroos van dit jaar

Met zijn vader, ons andere goedgekeurde hengstje In de ban van Pjotr, Nimroos links en Pjotr rechts

Bedankt voor het kijken