Ik heb een paar mooie foto's van de afgelopen wedstrijden die ik toch met jullie wilde delen.
Wij starten sinds juli niveau 3 in België (de M-proeven. Soort van Z1/Z2-niveau in een 20*40 piste
Nogal moeilijk om echt te vergelijken), en ondanks dat de wissels eigenlijk nog niet voldoende bevestigd zijn, haalden we toch hele mooie resultaten en punten. Hoogtepunten waren wel het winnen van de Beker van Oost-Vlaanderen én het kampioenschap van Oost-Vlaanderen
. Dit was véél meer dan waar ik op gehoopt had, zeker omdat er nog genoeg te verbeteren valt aan het totaalplaatje (bij Inno: gedragenheid en verzameling, oprichting en de wissels, die willen nog wel eens mislukken. En bij mij: houding nog stiller en netter, handen wat lager en zachter, consequenter met hulpen, minder jagen/terug in tempo, etc!). Maar geen zorgen: ik heb wekelijks les en werk hard om mezelf te verbeteren. 
Info over het paard: Ze is een merrie
uit 2008 van London Swing x Kowalski (tuigpaard). Is maar 1.62m (of zo) en heeft een fantassssstisch karakter!
Nuja, genoeg geleuter denk ik. Op naar de foto's! Die zijn ongeveer allemaal met héél veel dank aan Hannel hier op bokt!
1.

2.

3.

4.

5.

linkje
6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Voor het kampioenschap moesten we ook een kür op muziek rijden. Het was onze eerste kür ooit, maar ik vond het superleuk om te doen!
De kür werd gemaakt door Anneke De Vrée. (http://www.equinecoaching.eu/#!dutch/c6lv)Meer filmpjes van onze proeven vind je hier
Oja en we doen nog andere dingen ja
13.

14.

Hopelijk hebben jullie net zo van de foto's en de filmpjes genoten als ik? Ik kan er naar blijven kijken in elk geval.
Ik denk dat dit zo'n paard is dat ik maar 1 keer in m'n leven zal meemaken... Wàt een fantastisch dier met een sùper instelling en karakter.
Groetjes!

Ik moet inderdaad leren om veel minder te doen. Achja, we oefenen verder he.
Ik dacht dat jij ook wel weer niveau 2 ging binnen halen, maar dat was dan buiten P.P. gerekend...
. Een plezier om foto's van haar te trekken