Twee weken geleden ben ik met Ali naar het strand geweest voor een fotoshoot van Silent Shiver (SSDesign hier op bokt). Ik ben wel eens vaker met Ali op het strand geweest, maar dat was altijd in een grote groep. Nu had ik besloten om alleen met Ali op pad te gaan. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten omdat Ali erg sterk kan worden. Om veiligheidsredenen heb ik daarom besloten om een Pelham-bit in te doen (ik hoef hier geen commentaar op). Maar Ali gedroeg zich voorbeeldig! Op 1 stout bokje na is hij zo braaf geweest! We hadden ontzettend geluk met het weer en de foto's zijn echt heel gaaf geworden. Het was echt genieten om alleen met mijn paard op het strand te zijn en dat er ook nog zulke mooie foto's uit zijn gekomen maakt het echt een droom die is uitgekomen
Dit is de eerste keer dat Ali echt op bokt verschijnt, dus ik zet er een klein paspoortje bij:
Naam: Ali-Be van Klein-Diepenbroek
Ras: Haflinger
Leeftijd: 10 jaar
Vader: Arachon
Ik heb hem zelf ingereden en verzorg hem nu al 7,5 jaar.
Ik hoop dat jullie net zo genieten van de foto's als ik

1.

2.

3.

4. Knap koppie

5.

6.

7.

8.

9. Wij zijn allebei gek op zwemmen!

10. En ook op door het water rijden

11. Maar Ali is vooral gek op spetteren!

12.

13.

14.

15.
Het was zo onwijs leuk om met jullie naar het strand te gaan. Jullie hebben er samen goed van genoten, en voor mij was het ook genieten om jullie op de foto te zetten.
Haha het zou best kunnen dat je haf het spannend vindt, dat vinden de meeste paarden wel. Maar het is het zeker waard om een keer te proberen