Misschien herinneren jullie dit topic nog wel
[VVDD] Na genieten van onze eerste buitenrit!
Ondertussen al super vaak op buitenrit geweest en dat ging super!
Vandaag wou ik ook graag op buitenrit maar had niemand die mee wou, dus ging mijn zus maar mee op de fiets.
Niks aan het handje, draf ging lekker en galop ook, totdat Kaya er ineens geen zin meer had en omdraaide

Met andere paarden was ik al vaker op dat pad geweest en toen gingen we super hard, dus ik had vandaag ook wel zin in een sprintje. Blijkt wel weer dat Kaya echt een leider nodig heeft!
Maar dit verhaal is natuurlijk niet compleet met een filmpje, dus bij deze!
Ja het dekje ligt niet helemaal goed, ik weet het
Zoals je kon zien stond ik al vrij snel op, al kwam ik wel super hard met mijn kont op een tak.
Kaya rent er vandoor richting de openbare weg ( gelukkig was het zondag en reden er vrijwel geen auto's), ik super hard er achter na maar ja kan haar natuurlijk niet bijhouden en dat pad was heel erg lang.
Uiteindelijk bij de weg aangekomen zien wij gelukkig al dat mensen haar opgevallen hebben, ook kwamen er direct mensen naar ons toe als wij niks hadden ( gelukkig niet )
Aangekomen bij Kaya ( wat ook kennissen van ons waren, daar was ik vrijdag nog mee op buitenrit geweest ) hoorde we dat Kaya onderuit was gegleden bij het fiets pad, maar ze had gelukkig niks.
Kennis is met ons mee gelopen naar huis, ik wou erop maar zodra ik er opstapte ging ze de lucht in.
We zijn dus naar huis gelopen en daarna heb ik in de bak nog even gereden.
Eenmaal eraf kwam alle spanning eruit en kon ik wel janken, maar ben zo blij dat alles goed is afgelopen en dat mensen zo behulpzaam waren!!
Nu ik dit typ begint mijn been heel pijn te doen en op te zwellen, dus zal ook die wel gestoten hebben.
Alles is godzijdank goed afgelopen, al zal het wel weer even duren dat ik op buitenrit durf..

. Jammer dat je paard ook is uit gegleden. Dat zou ik even in de gaten houden of ze zichniet echt bezeerd heeft.
Beterschap voor je kont, haha!
Sterkte!!!