Op 10 oktober 2015 vindt weer de Paard&Lifestyle Masterclass plaats.
Met toptrainers als Alex en Diederik van Silfhout en, inmiddels vriend van de show, Tristan Tucker, belooft het weer een inspirerende dag te worden! Deze derde editie staat in het teken van sensibele paarden en hoe om te gaan met spanning, zowel bij jezelf als je paard.
Natuurlijk is er ook weer ruimte voor shoppen, lekker eten en veel gezelligheid. Kortom, hét evenement voor de ambitieuze en bewuste dressuurruiter!
Wie gaan er deze editie weer heen?
Ruiters die naar de Masterclass komen kunnen zich ook aanmelden voor een gratis clinic bij Alex en Diederik van Silfhout. Dit kan t/m zondag 30 augustus.
Kaartverkoop is 24 augustus gestart; kaartjes kosten €34,95. De Masterclass vindt plaats op het KNHS-centrum van 11 tot 17.00 uur (toegang vanaf 9.00 uur).
Vorige keer aanwezig geweest met de stand van de Balance Coach deze keer gewoon als toeschouwer samen met bokker Mosh
iSaBeLL
Geplaatst: 28-08-15 13:39
Ja wij zijn ook weer aanwezig vorige keer was zeer geslaagd! twijfel nog of ik me op ga geven met de clinic.. weet niet of al die drukte wat is voor mijn paard
helmab
Geplaatst: 29-08-15 06:22
ik ben er met een viendin als toeschouwer.... had me erg leuk gevonden als ik met me jonge paard daar aan mee zou kunnen doen maar jammer genoeg gaat hem dat niet worden...
Het is zeker niet meer mogelijk op te geven met paard? Ik heb nl een zéér sensibel paard wat extreem ril is. Geen dressuurpaard, maar wel een eventingpaard (internationaal) die dus ook een dressuurproef moet lopen.
Ik wilde hier echt zooooo graag heen he? Past precies bij mijn paard en had graag gezien wat je ermee kon Helaas jarig op 10 oktober, dus gaat hem niet worden dit jaar...
connepon85
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-15 16:57
_lautje_ schreef:
Het is zeker niet meer mogelijk op te geven met paard? Ik heb nl een zéér sensibel paard wat extreem ril is. Geen dressuurpaard, maar wel een eventingpaard (internationaal) die dus ook een dressuurproef moet lopen.
Je kunt je nog opgeven voor de clinic van Tristan!
Ik heb mijzelf opgegeven! Ik denk wel dat het een interessant paard is voor de clinic. Hij loopt op hoog niveau in de sport, maar zijn spanningsprobleem is echt wel eens lastig.
Ik ben benieuwd! De aanmeldingen komen bij Jasmijn binnen. Zij maakt een eerste selectie en daarna kijken we daar nog even samen naar.
Snoekiej
Geplaatst: 14-09-15 23:06
Sh.it, ik had niet gelezen dat hij voornamelijk grondwerk gaat doen met de clinic, dus mijn verhaaltje is alleen gericht op rijden. Lekker blond Anyway, sowieso veel zin in de Masterclass!