So God made a Cowgirl...
Nu ik graag wat meer foto's van Pumbaa (Konik) en Nero (Fell Pony) samen wilde hebben, heb ik weer een mooie shoot gehad van M_aris hier op bokt. Sinds een tijdje worden Pumbaa en Nero regelmatig samen getraind in Vrijheidsdressuur en Natural Horsemanship. Het is niet altijd even makkelijk, want ze zijn niet altijd de allerbeste vriendjes van elkaar. Maar ze doen vreselijk hun best en ben erg trots op ze, daarom heb ik ook een fb-pagina aangemaakt voor de training van hun beiden, die je hier kunt vinden https://www.facebook.com/pages/It-Takes-Two-Duo-Horse-Training-by-Nadine-Lammers/1422672611395047
Dan nu, tijd voor de foto's! (helaas is de kwaliteit verslechterd door het uploaden naar Facebook)
1.

2.

3.

4. Helaas zijn de veertjes een beetje losgeraakt in zijn neckrope

5. Niet een hele duidelijke foto, maar wel een typisch voorbeeld van hoe Nero in elkaar steekt, altijd in voor een grapje. Ondanks dat ik hem dit geleerd heb, kun je aan mijn gezicht zien dat dit een spontane actie was van hem

6. Hier nog zoiets...

7. Lachen in de camera? Tuurlijk kunnen wij dat!

8.

9.

10. En dan de foto die ik persoonlijk het allermooiste vind. Hun hoofden en 2 voorbenen vormen samen een hart

11.
Bedankt voor het kijken!
En het ziet er ook nog eens gezellig uit.
Leuk!