Ik ben drie weken lang aan het rondreizen door Amerika. Ik ben nu van Texas naar Colorado gegaan waar gisteren een Rodeo was.
Ik ben nog nooit op een rodeo geweest dus het was geheel nieuw voor mij. Voor de rodeo was er een 4H Fair. Daar moeten kinderen zorgen voor hun Geit, Varken, Schaap of Koe en dan krijgen ze er geld voor hoe goed ze het hebben gedaan ( rond 150 tot 4500 dollar ) en na afloop kan je het dier nog kopen voor de marktprijs. ( zo was het me uitgelegd )
Kan zijn dat de foto's minder vriendelijk zijn voor het paard ik ben niet bekend met western maar vond het erg gaaf om het een keer te zien en misschien wil ik zelfs op western les als ik thuis kom.
O1. Jongetje met zijn geitje.

O2. Vader met zijn dochter haar koe.

O3. Toen startte de rodeo, ik ben zo verlieft op het tuig.

O4.

O5.

O6.

O7. Koetje ;d

O8.

O9.

1O.

11.

12. En nog een sfeer fototje toen de zon onder ging.

Barrel Race en stier rijden heb ik helaas niet op de foto kunnen krijgen omdat het te donker werd. (:
Misschien raar dat ik nu voor jullie een topic open maar bij mij is het 8 uur eerder haha.
Liefs,
Cynthia.
Ben al jaren helemaal weg van de cowboykledij en co... En 's avonds in één of andere saloon met een lekkere whisky en een dude met een gitaar...meer moet dat niet zijn 
Dat is ook een manier natuurlijk...