Een moment wat ik erg koester dus, aangezien hij het beste in mij naar boven haalt en we samen leren, groeien en dingen bereiken.
Ik ben ontzettend trots op wat we samen al bereikt hebben en benieuwd naar wat er nog meer op ons pad ligt.
Daarom wou ik vandaag heel graag het monster op de foto zetten en met mijn vader en moeder samen op de foto. Gewoon omdat we die foto's eigenlijk niet hebben. We staan zelden met zijn alle op de foto en al amper met zijn drieën. Dit is dan ook geen topic waarin ik oude fotos plaats om terug blikken te plaatsen, misschien komt die nog. Dit is toch echt een topic om te kijken naar vandaag en wat we samen zijn

Byoux is een 3 jarige Barock Pinto ruin. Hij is onder het zadel en doet het fantastisch. Alles op zijn tempo en vooral lekker veel plezier. Hij is een ontzettende clown en kent vrijheidsdressuur. Ik ken hem vanaf zijn geboorte en hij is werkelijk mijn spiegelbeeld.
Hij had totaal geen schrik voor de ballonnen of mijn gekke gedrag. Hij vond het allemaal prima, zelfs toen de ballonnen naast hem knapte. Hij gaf geen kick en keek niet eens op.
Geen cap is eigen keuze, hoef ik niks over te horen. Gezeur kun je beter thuis laten.
Genoeg geleuter, de fotos
Beginnen met de benen strekken en daarbij zijn ballonnen laten zien

En toen wat portret/stand van mij alleen

Ik had geen idee dat mijn ouders eigenlijk zouden komen, want ze zouden eerst boodschappen gaan doen. Maar blij dat ze uiteindelijk toch zijn gekomen

Gek doeeen
(Hoe dan ook blijft hij blij kijken, had geen geluidjes of aandacht trekken. Hij was er gewoon trots op joh, trots op zichzelf!
)

Blooper.. ging even andersom zitten en Boux dacht nee.. ik ga die tas even inspecteren, maar hulptroepen waren onderweg

Last but not least, eentje waar voor mij ontzettend veel gevoel in zit en eentje met mijn moeder waar ik ook trots op ben.

Ik ben nog aan het nagenieten van de dag en de foto's. Hopelijk vonden jullie het wat

. En wat heb jij prachtig haar zeg!
maar hij vind het heerlijk op stal. De wildste paarden zijn kalm bij hem, geen angst dus.