Tot vorige zomer lesde ik altijd op IJslanders, dat heb ik 4 jaar gedaan. Helaas moest ik vorig jaar stoppen doordat ik aan een opleiding begon en dat in combi met mijn gezondheid maakte het gewoon niet meer mogelijk om op vrijdag avond nog te gaan rijden. In het begin miste ik het niet heel erg want ik heb toch gewoon een verzorgpaard dus daar rijd ik ook mee.. maar de laatste maanden, man ik wil terug
Vandaag kon ik het voor het eerst in 9 maanden opbrengen om op vrijdag avond op een paard te stappen dus dat heb ik ook meteen gedaan, en dat was leuk
Eerst even een foto'tje van vorige zomer;

Dit was de laatste keer dat ik op een IJslander zat, in Oostenrijk
Nou schrik niet
Mijn houding is echt heeel slecht geworden, tot ongeveer een maand terug reed ik maar 10 minuten per week en met mijn verzorgpaard heb ik eigenlijk vooral de 'blij dat ik rij' mentaliteit, ik probeer er fatsoenlijk op te zitten maar heel erg volhouden doe ik t niet
Als ik nog eens een keer beter wordt ga ik meteen weer op les, want ik haat het als ik er zo papzakkerig op zit 
Ik kon het toch niet laten om een topic te maken want IJsjes zijn zo leuk
Het paard waar ik op rijd is Isold, een merrie met 5 gangen en veel moeite met draf (net als ik
Dat hebben we dus maar even gedaan.) 01.

02. In tegenstelling tot mijn houding ben ik verder nog best tevreden
Ik kon vroeger nooit takt krijgen in tölt, het heeft heel lang geduurd voordat ik dat kon maar dat ben ik toch nog niet verleerd. Ze lief eigenlijk wel lekker.. Tempo zat er niet in maar dat hadden we al nooit

03.

04.

05.

06.

07. Moet iemand nog een jas kwijt? Kapstokken

08.

09.

10. Even met mijn zus meeliften voor galop
Isold vind dat ook erg moeilijk. 
11. Ze heeft allerlei gangetjes gehad, het meeste was echt schweinen maar volgens mij deed ze hier een stukje telgang.. Al zal het vast niet zijn hoe het hoort

12.

Zo dat was het al, bedankt voor het kijken!
Ik hoop dat ik iets vaker mee kan rijden dan 1 keer in de 9 maanden, want tölt zit veel te fijn
In de zomer vakantie heb ik iig weer een weekje elke dag IJslander les in Oostenrijk