Samen vallen, nu bang(?)

Moderators: RianneH, Neonlight, Melissa0304, balance, Ymor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 00:25

Heel herkenbaar, hele tijd geleden dóór een oxer heen gegaan. Stom dom ongelukje, pony blijft haken op een galopbalk gaat op de rem en ik neem de complete hindernis en palen mee... Opgestaan, afgeklopt en nog een sprongentje gedaan en uitgestapt vanwege de spierpijn, maar die oxer niet meer gesprongen, stom dat nooit meer doen dus!

Helaas wel een duveltje een hele tijd op mijn schouder gehad met een oxer springen en toch wel beetje schrik gehad voor die sprong. Andere(stijl, kruis) ging ik lachend en zonder zorgen over heen.

Gelukkig wel doorgezet en laatste tijd(pakweg 9 maanden) zonder duveltje gesprongen.

Helaas 1.5 week geleden weer een oxer van héél dichtbij gezien, uiteindelijk leverde dat een nachtje ziekenhuis op(en een scheurtje in mijn bol van mn heup).

Oxer stond in een lijntje waar die weigerde omdat hij te groot inkwam(na 3x zelfde lijntje wel gewoon correct te rijden), stom dom ongelukje wederom...

1 ding toen wel gedaan wat ik de vorige keer niet gedaan heb. Toch opgestapt(hyper van de endorfine en adrenaline haha) en het lijntje nog eens gesprongen. Dat ik daarna helemaal niet meer kon lopen laten we even buiten beschouwing ;)

Maar weet wel dat ik er al eens uit ben gekomen en het nu ook weer goed gaat komen door het toch gewoon te doen. Waarom? Omdat het gewoon te leuk is om niet te doen! Onthoud dat goed!

Overigens spring ik ook zeker niet met een sportpaard meer met een balon op pootjes aka fjord hihi

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie