Samen vallen, nu bang(?)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anastasia24

Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:27

Dat is nogal niet wat..

Een ''stom ongelukje'' zou ik het niet noemen. Maar, het kan natuurlijk altijd gebeuren. Hoevaak denk je dat andere springruiters wel niet gevallen zijn? ( Alleen of ook samen met paard. ) Geef door misschien, een fout je droom niet op? Als jullie beide het zo geweldig vinden om te springen, zou ik zéker lekker gaan lessen en je vertrouwen weer terug krijgen! Die val blijft natuurlijk altijd wel in je achterhoofd zitten, dit merk ik zelf ook enorm. Maar, om nou al die dingen te vragen aan jezelf? Tuurlijk moet je niet stoppen met springen!? 'Gewoon' doorgaan! Als je op een paard stapt, moet je weten dat de kans er is, dát je verkeerd valt. Maar dat is met alles. En anders laat je de val even bezinken? Dat je na een paar dagen weer vól vertrouwen begint. Kan natuurlijk ook nog. Iniedergeval, niet denken dat je een ''slechte springruiter'' bent, wat dat is ábsoluut niet. Iedereen, ( dus ook paarden ) maken fouten. ;) . Maar laat 1 fout, of 10 fouten, je passie niet verzieken.

Ik hoop dat je over die nare ''angst'' overkomt, en weer lekker wedstrijden kunt gaan rijden! Succes. :)

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers