Samen vallen, nu bang(?)

Moderators: RianneH, Neonlight, Melissa0304, balance, Ymor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 23:19

Ik kan je de hand schudden.
10 jan springles. Pony lijkt niet goed te kunnen afzetten. Komt met 1 been van de grond, andere blijft hangen. Ze haakt de balk, slaat over de kop en ik ga er in een snoekduik af. Direct bewusteloos en afgevoerd met de ambu. Viel achteraf mee. Pony gelukkig door stalgenoten verzorgd en in orde.
Doodsbang maar springen is ons ding.. juf heeft haar de week erna in de les even gesprongen. Ze had geen twijfel. Uiteindelijk mijn eerste les buiten de deur gaan springen. Mezelf wat onder druk, andere locatie en instructeur die ik niet had ingelicht. Gewoon om mezelf even een schop te verkopen. Was gewoon domme pech dus ik moest gewoon weer gaan rijden.

Inmiddels springen we weer als vanouds. Maar mijn tip is wel blijven doen. Je paard kon er niks aan doen, er was dus geen enkele opzet. Houd dat in je gedachten en terug naar de basis tot je je daar weer fijn voelt

Ander voorbeeld: Stalgenoot draaft door de hoek. Paard verstapt zich en valt tegen het hek aan. Aan alles zit een risico. Dus ontneem jullie plezier niet door angst.
Laatst bijgewerkt door Saaams op 03-05-18 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Laerkens Beauty L1+2 dressuur

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie