Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Klaas15

Berichten: 331
Geregistreerd: 15-10-10
Woonplaats: home sweet home

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:26

Wat je besluit is jou keuze, maar ik blijf zeggen wat ook janderegelaa zegt, blijf laseren.
Vele da weten niet hoe de werking eruit ziet en zeggen daardoor dat dit door normale genezing komt.
Bij ons hebben ze 3 weken lang elke dag gelasert en zo snel heb ik zo,n grote wond nog nooit zien dichtgaan zonder wildvlees vorming ( en dan is de wond van jou paard nog klein daartegen) dit is niet gemeen bedoeld begrijp mij goed.
Ja het is kostbaar, maar het is wel zo dat als er wildvlees komt je meschien spijt krijgt.
Stop niet met laseren het helpt wel degelijk.

De beste stuurlui staan aan wal.


GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:45

Maar kun je niet alsnog gaan laseren als er toch wildvlees komt?

koeien op de weg...

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-17 13:34

Klaas15 schreef:
Wat je besluit is jou keuze, maar ik blijf zeggen wat ook janderegelaa zegt, blijf laseren.
Vele da weten niet hoe de werking eruit ziet en zeggen daardoor dat dit door normale genezing komt.
Bij ons hebben ze 3 weken lang elke dag gelasert en zo snel heb ik zo,n grote wond nog nooit zien dichtgaan zonder wildvlees vorming ( en dan is de wond van jou paard nog klein daartegen) dit is niet gemeen bedoeld begrijp mij goed.
Ja het is kostbaar, maar het is wel zo dat als er wildvlees komt je meschien spijt krijgt.
Stop niet met laseren het helpt wel degelijk.

Na de zeer onprofessionele reacties van janderegelaa zoek ik liever naar andere methodes. Als je zo omgaat met klanten geef ik er geen cent meer aan uit.
En het gaat me niet om het geld. Al had het 1 000 euro gekost, dan deed ik dat. Maar dan moet het wel echt effect hebben dat het het geld waard is.
Het is alles bij elkaar en ook overleg met anderen, niet alleen mijn eigen dierenarts (want die heeft in deze keuze geen beslissing gehad) en iedereen om me heen vind het resultaat van deze wond en de effecten van de laser tegen vallen.

Tja dan ga ik liever over op andere methodes. En nu al helemaal dus.

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-17 10:14

Vandaag:
Zondag 5 weken verder.
Afbeelding

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

Lynn_Nikita

Berichten: 25401
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:27

ziet er heel goed uit

Zerena

Berichten: 3877
Geregistreerd: 29-12-04

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:28

Wauw, gaat goed!

kiwiwitje

Berichten: 20080
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:41

Lienek schreef:
Klaas15 schreef:
Wat je besluit is jou keuze, maar ik blijf zeggen wat ook janderegelaa zegt, blijf laseren.
Vele da weten niet hoe de werking eruit ziet en zeggen daardoor dat dit door normale genezing komt.
Bij ons hebben ze 3 weken lang elke dag gelasert en zo snel heb ik zo,n grote wond nog nooit zien dichtgaan zonder wildvlees vorming ( en dan is de wond van jou paard nog klein daartegen) dit is niet gemeen bedoeld begrijp mij goed.
Ja het is kostbaar, maar het is wel zo dat als er wildvlees komt je meschien spijt krijgt.
Stop niet met laseren het helpt wel degelijk.

Na de zeer onprofessionele reacties van janderegelaa zoek ik liever naar andere methodes. Als je zo omgaat met klanten geef ik er geen cent meer aan uit.
En het gaat me niet om het geld. Al had het 1 000 euro gekost, dan deed ik dat. Maar dan moet het wel echt effect hebben dat het het geld waard is.
Het is alles bij elkaar en ook overleg met anderen, niet alleen mijn eigen dierenarts (want die heeft in deze keuze geen beslissing gehad) en iedereen om me heen vind het resultaat van deze wond en de effecten van de laser tegen vallen.

Tja dan ga ik liever over op andere methodes. En nu al helemaal dus.

Lienek schreef:
Gisteren weer gelaserd. Doen we nu 2x per week. Helaas doordat er iets niet werkte/accu leeg is ze korter dan normaal gelaserd.
Morgen weer.

Dit is vandaag.
[ [url=m/Esh7IE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je hebt aangegeven dat het niet het resultaat gegeven heeft die janderegelaa ''beloofd'' had. Maar zoals je eigen bericht aangeeft is een van de laserbehandeling ook niet helemaal verlopen zoals het hoorde. Dus die kun je naar mijn idee dan al niet mee tellen.

Wil hier geen partij trekken voor iemand of je iets opdringen. Maar vind jouw reacties ook wel jammer. Er is wel degelijk echt verbetering te zien door de laser. Daarnaast activeert de laser iets dus o.a. wat je nu ziet heeft daar naar mijn idee ook mee te maken.
Ook vind ik de reacties van janderegelaa verre van onproffessioneel. Eerder onderbouwd.
En dan zeg je ook nog, '' Als je zo omgaat met klanten geef ik er geen cent meer aan uit. '' Dus, als hij anders had gereageerd was je wel verder gegaan???

Verder hoop ik dat alles snel beter is. Want dit is voor jou en paardlief natuurlijk erg vervelend!

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-17 11:03

Klopt accu was eerder leeg maar volgens de behandelaar had ze wel alle grote plekken mee kunnen pakken.
Heb ook 35,- euro mogen afrekenen hier voor. Dus om die helemaal niet mee te laten tellen zou raar zijn?

Ik had de laser zeker ooit weer geprobeerd mocht paard een andere wond krijgen. Ik geloof namelijk zeker dat het per wond ook verschilt. Dit heb ik ook tegen iedereen in mijn omgeving gezegt.

Bij deze wond vind ik de verbetering van de laser alleen niet genoeg voor wat het kost. Dat er helemaal geen verbetering is heb ik ook nooit gezegd.(ik zie zeker wel iets)

Het is alleen een extra behandeling die mij maar rond de 300 euro zou kosten en een wond die binnen 6 weken helemaal dicht zou zijn. Dat is gewoon niet mogelijk met de progressie die de laser tot nu toe gaf. Dat betekend dat er waarschijnlijk meer dan 10 behandelingen nodig zijn en er was gezegd 6-10 behandelingen. (Met max rond de 300,- waar ik na 6 behandelingen (waarvan 1 dus niet in zijn geheel al op 291 zat)

Is niet erg, maar dan moet het voor mij zijn geld wel echt waard zijn en dat is het niet.

Ik laat het nu gewoon door middel van honingspray en wellicht een zalf verder genezen.

Waar ik gewoon heel boos over wordt is dat janderegelaa mijn dierenarts helemaal naar beneden haalt en het lijkt wel of hij boos is omdat ik stop.
Mijn centen, mijn paard, mijn keuze. Ik had ook niet voor de laser kunnen gaan maar voor een goedkoper zalfje.
Ik heb het in ieder geval geprobeerd en het resultaat viel me ietwat tegen en daarom heb ik deze keuze gemaakt.
De behandelaarster was ik verder erg over te spreken en werkte fijn. Ik raad haar ook zeker aan mocht iemand de laser willen proberen of voor een andere behandeling gaan.

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

kiwiwitje

Berichten: 20080
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:14

Lienek schreef:
Klopt accu was eerder leeg maar volgens de behandelaar had ze wel alle grote plekken mee kunnen pakken.
Heb ook 35,- euro mogen afrekenen hier voor. Dus om die helemaal niet mee te laten tellen zou raar zijn?

Ik had de laser zeker ooit weer geprobeerd mocht paard een andere wond krijgen. Ik geloof namelijk zeker dat het per wond ook verschilt. Dit heb ik ook tegen iedereen in mijn omgeving gezegt.

Bij deze wond vind ik de verbetering van de laser alleen niet genoeg voor wat het kost. Dat er helemaal geen verbetering is heb ik ook nooit gezegd.(ik zie zeker wel iets)

Het is alleen een extra behandeling die mij maar rond de 300 euro zou kosten en een wond die binnen 6 weken helemaal dicht zou zijn. Dat is gewoon niet mogelijk met de progressie die de laser tot nu toe gaf. Dat betekend dat er waarschijnlijk meer dan 10 behandelingen nodig zijn en er was gezegd 6-10 behandelingen. (Met max rond de 300,- waar ik na 6 behandelingen (waarvan 1 dus niet in zijn geheel al op 291 zat)

Is niet erg, maar dan moet het voor mij zijn geld wel echt waard zijn en dat is het niet.

Ik laat het nu gewoon door middel van honingspray en wellicht een zalf verder genezen.

Waar ik gewoon heel boos over wordt is dat janderegelaa mijn dierenarts helemaal naar beneden haalt en het lijkt wel of hij boos is omdat ik stop.
Mijn centen, mijn paard, mijn keuze. Ik had ook niet voor de laser kunnen gaan maar voor een goedkoper zalfje.
Ik heb het in ieder geval geprobeerd en het resultaat viel me ietwat tegen en daarom heb ik deze keuze gemaakt.
De behandelaarster was ik verder erg over te spreken en werkte fijn. Ik raad haar ook zeker aan mocht iemand de laser willen proberen of voor een andere behandeling gaan.

Je kan hem niet als volledige behandeling mee tellen..

Ik wel dan?

Ook dat heeft Janderegelaa niet gezegd maar inderdaad 6-10. Het is natuurlijk ook niet gek dat in het begin het herstel minder snel gaat dan op het einde. Misschien was het ''tarief'' noemen niet slim van hem.

Lijkt.. Daar heb je het hele probleem. Op mij komen die reacties namelijk helemaal zo niet over. Als je meer van zijn berichten leest ook in andere topic's is hij gewoon duidelijk. Niet boos, duidelijk. Wat misschien als boos/geirriteerd gezien kan worden. Maar naar mijn idee niet zo is.
Blijkbaar kent hij jouw DA en heeft hij betreft het laseren al meer ervaringen met hem. En heel eerlijk, dan ken ik jouw DA's niet. Maar wij hebben de laser willen gebruiken voor onze kat(iets ander probleem, geen wond) en ik heb eigenlijk maar 1 arts kunnen vinden die er voor was. Zij gebruikte de laser ook.
De rest kende het voornamelijk niet of had er geen ervaring mee/weinig van gehoord dus wilden het ook niet aanbevelen. Sterker nog, ze kende het niet en gewoon aangeven dat het niet werkt dat het niks is en dat we het niet moeten doen.


Het is zeer zeker jouw keuze. En dat is ook helemaal niet erg hoor. Eerder zeer begrijpelijk. Ik vermoed alleen dat er een hoop miscommunicatie is en dat vind ik ook richting Janderegelaa niet helemaal eerlijk..

Hij heeft hier geen voordeel aan. Hij krijgt geen geld van alles wat jij uit gegeven hebt(zover ik weet). Maar hij wil wel jou en je paard helpen en logischerwijs de laser bekender maken zodat er meer mensen/dieren iets aan hebben.

Maar goed. Hopelijk is de wond snel dicht en voelt het paard zich snel weer top! Dat is wel het belangrijkste toch? :)

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Anoniem

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:25

Tja, wij van WC eend adviseren WC eend. Dat gevoel heb ik steeds bij Jan en zn lasers :P

De wond ziet er super uit hoor. Altijd bijzonder om te zien hoe snel het soms ineens gaat!

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-17 11:31

Maar kiwiwitje je gaat maar door over die dierenarts, maar ik heb meerdere mensen gesproken ook wondexperts die aangeven dat ook met laser deze wond gewoon niet met 6 weken dicht zal zijn. Dat heeft juist mij doen besluiten dat ik ook er mee gestopt ben. Als meerdere mensen het aangeven en ook mensen met kennis is de keuze toch makkelijker. Want ik heb erg getwijfeld hoor om te stoppen.

En janderegelaa valt ineens mijn dierenarts aan. Hier in de buurt staat hij juist heel goed en positief bekend. Hij had ook nee kunnen zeggen tegen de laserbehandelingen en dat heeft hij ook niet gedaan.(ik kreeg van hem wel groenlicht) En vervolgens nu ik gestopt ben met laseren komt er allemaal commentaar over mijn dierenarts. Ja dat is onprofessioneel. Zeker omdat zijn mening niet tot deze beslissing heeft geleidt.

Je zegt zelf: Er is wel degelijk echt verbetering te zien door de laser.

Daarop mijn reactie dat ik ook nergens aangeef dat de laser niet helpt. In tegendeel. Het helpt alleen niet genoeg voor wat ik het waard vind.

En natuurlijk heeft hij er een voordeel aan, want als ik zou doorlaseren en de wond geneest goed is dat weer mooie publiciteit voor zijn lasers. En nu is dat natuurlijk niet zo omdat ik er eerder mee stop.
En ik had graag een positieve recensie achtergelaten want het werkt wel. Maar dat laat ik nu maar achterwege. Heb er een nare bijsmaak van gekregen.
Ik wilde gewoon graag mijn hartluchten in dit topic en fotos van de progressie tonen zonder dat het nu zo in een discussie uitmondt.

.

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

kiwiwitje

Berichten: 20080
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:38

Lienek schreef:
Maar kiwiwitje je gaat maar door over die dierenarts, maar ik heb meerdere mensen gesproken ook wondexperts die aangeven dat ook met laser deze wond gewoon niet met 6 weken dicht zal zijn. Dat heeft juist mij doen besluiten dat ik ook er mee gestopt ben. Als meerdere mensen het aangeven en ook mensen met kennis is de keuze toch makkelijker. Want ik heb erg getwijfeld hoor om te stoppen.

En janderegelaa valt ineens mijn dierenarts aan. Hier in de buurt staat hij juist heel goed en positief bekend. Hij had ook nee kunnen zeggen tegen de laserbehandelingen en dat heeft hij ook niet gedaan.(ik kreeg van hem wel groenlicht) En vervolgens nu ik gestopt ben met laseren komt er allemaal commentaar over mijn dierenarts. Ja dat is onprofessioneel. Zeker omdat zijn mening niet tot deze beslissing heeft geleidt.

Je zegt zelf: Er is wel degelijk echt verbetering te zien door de laser.

Daarop mijn reactie dat ik ook nergens aangeef dat de laser niet helpt. In tegendeel. Het helpt alleen niet genoeg voor wat ik het waard vind.

En natuurlijk heeft hij er een voordeel aan, want als ik zou doorlaseren en de wond geneest goed is dat weer mooie publiciteit voor zijn lasers. En nu is dat natuurlijk niet zo omdat ik er eerder mee stop.
En ik had graag een positieve recensie achtergelaten want het werkt wel. Maar dat laat ik nu maar achterwege. Heb er een nare bijsmaak van gekregen.
Ik wilde gewoon graag mijn hartluchten in dit topic en fotos van de progressie tonen zonder dat het nu zo in een discussie uitmondt.

.

Zoals ik zei; ik denk(en weet nu dus wel zeker) dat er een hoop miscommuncatie inzit. En dat bevestig je met deze reactie.
Ik ga dan ook niet meer verder, want dat schiet niet op. Mocht jij dat nog wel willen stuur je maar een pb.

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-17 11:44

Je had ook mij in eerste instantie een pb kunnen sturen ipv in mijn topic een discussie aan te gaan lijkt me.

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

Anoniem

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:48

Ik las alleen mee, maar wil je even hart onder de riem steken.

Kan me volledig vinden in je reactie. Andermans dierenarts afbranden ( online) is zo makkelijk en zo onprofessioneel.

Mooie vooruitgang op de laatste foto. En op naar een 2018 zonder pech.

Kimalian
Berichten: 123
Geregistreerd: 21-11-17

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:56

Jeetje. Jou paard jou geld dus is toch je eigen keuze lijkt mij.

Maar iedergeval. Vind ik de wond er nu heel mooi uitzien! Komt vast goed. Met of zonder laseren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:08

Prachtig om te zien hoe zo'n vreselijke wond geneest. Op Bokt zijn al talloze topics te vinden van hoe goed honingzalf zelfs de meest gruwelijke wonden helpt genezen, zelfs nog veel erger dan deze. En dat allemaal zonder ontstekingen of wild vlees. Dus om al het goeie van Melkunie koeien nou meteen aan laseren toe te schrijven is een beetje sneu. Als dat nou per ongeluk gedaan wordt door enthousiaste gebruikers dan kan ik dat nog begrijpen, maar als de behandelaar zelf begint te dreigen met 'als je mijn laser niet gebruikt dan krijg je gegarandeerd wildvlees/als je mijn laser niet had gebruikt dan had je nu én een nog net zo open wond gehad én was het compleet ontstoken én had je nu een berg wildvlees' dan is dat een beetje... sneu.

Ook die vaagheid over de behandelingen zelf is jammer. Een behandeling krijgen die volgens de behandelaar niet helemaal goed is gegaan omdat er iets met de accu mis is, wel moeten betalen omdat alle belangrijke plekken gedaan zijn en vervolgens te horen dat je in het eindresultaat die behandeling niet mee mag tellen omdat je paard toen niet helemaal behandeld is... Tja, dan reken je als behandelaar wel heel erg naar jezelf toe.
Maar goed, als je naar de resultaten van laseren volgens sommigen kijkt op Bokt dan zijn het of allemaal wonderbaarlijke genezingen, of het gebrek aan genezing lag aan de krenterige eigenaar of domme dierenarts. 8-)

Jij had een vreselijke wond die volgens de echte experts op een normaal tempo is genezen met honingzalf en een periode van laserbehandeling. Dat lijkt me een netjes resultaat maar ook weer niet abnormaal geweldig, dus niet meer dan logisch dat je de extra's schrapt en gewoon doorgaat met de honingzalf, want dat die helpt is meer dan genoeg bewezen in wetenschappelijk onderzoek en de praktijk. Dus waarom zou dat dan nu ineens slecht zijn alleen omdat er andere wondermiddelen zouden zijn? Ik zou zeggen; ga zo door, en ik hoop dat de wond snel dicht zit. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-11-17 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimmie

Berichten: 754
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:14

Jammer dat mensen geen respect hebben voor iemand anders zijn keuze.

Ik snap niet hoe mensen het niet daarbij kunnen laten en hun zin moeten doordrijven.

Ik wilde dit toch even van mn hart schrijven.

Ondanks de negativiteit hier vind ik dat je het goed oppakt TS! Wond ziet er ook erg mooi en schoon uit.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-17 12:20

Bedankt voor de lieve reacties. Het vreet op zo'n moment echt aan je. Je doet toch je best voor je paardje. En na sommige reacties krijg je toch het gevoel alsof het nooit genoeg is wat je doet.

@xyzutu2 ik heb ipv 41, 35 afgerekend dus gelukkig wel een korting mogen ontvangen er op.


Ik had stiekem gehoopt dat ze morgen met de anderen mee op de paddock kon maar stel het denk ik toch nog 2 weekjes uit, liever iets later dan te vroeg.

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

Kimmie

Berichten: 754
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:22

Je kunt het voor een uurtje proberen? Dat je er dan in de buurt blijft en mocht er zand in komen dat je dat erna even wegspoeld?

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-17 12:27

Kimmie schreef:
Je kunt het voor een uurtje proberen? Dat je er dan in de buurt blijft en mocht er zand in komen dat je dat erna even wegspoeld?

Ze staat er nu al in :) vaak als ik even mest, maar dan staat ze alleen. Ik weet zeker dat ze gaan rennen en rang orde willen bepalen als ze er bij komt. En ik wil zo min mogelijk geren en getrap nu de wond nog wel open is.
Ze geniet wel heel erg van die momenten in de paddock. <3
Afbeelding

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

Kimmie

Berichten: 754
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:30

Nee dan zou ik daar inderdaad even mee wachten tot de huid wat 'steviger' is.

Zerena

Berichten: 3877
Geregistreerd: 29-12-04

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 13:39

Niet rot voelen hoor.
Je doet je best, en het ziet er heel mooi uit.
En volgens mij is het nog steeds zo dat je je eigen keuzes mag maken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 13:49

Joh Lienek, er zijn altijd mensen welke zich in het kruis getast voelen omdat je hun weg niet (langer) wil volgen. Dat zij problemen hebben met het verlies van een volgeling is hun probleem, niet het jouwe.
Genieten van het feit dat het de goede kant op gaat met jouw paard is vele malen belangrijker :(:)


XLeandrosX
Berichten: 3200
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 13:57

Inderdaad Lienek, daar heb je gelijk in.

In het begin was ik het ook niet eens met jouw Dierenarts, gewoon omdat ik andere ervaringen heb. (Spoelen, schoonhouden, honingzalf)
Maar jouw DA werkt anders. En de wond gaat nu de goede kant op. Ben blij voor jou en voor jouw paard. Ik ben benieuwd hoe het nu verder geneest.
Ik hoop dan ook dat het topic vanaf nu daar voor wordt gebruikt i.p.v. gehakketak.

Kerstmuts

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Waarom hebben wij altijd pech? Ervaringen gezocht (Beenwond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-17 18:13

Vandaag en gisteren heeft ze de hele ochtend meegedraaid in de paddock.
Ging super goed!

De wond vandaag:
Afbeelding

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker