Onbekenden rijden op mijn pony?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:08

Heel apart dit inderdaad.. Heb helaas geen verstand van camera's die je kan gebruiken hiervoor...
Misschien handig als er hier iemand is die dat weet?

Kun je trouwens ook niet vragen of je buren samen met jou het in de gaten willen houden of er onbekenden naar de pony gaan.

Elaya


Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:27

Joaltijd schreef:
Wat vervelend zeg... Niets aan -O-

Zijn het dezelfde dagen? (Deze en vorige week?) Dan zou je volgende week 'onopvallend' kunnen posten ;)


Als je een camera koopt moet je wel even op de wetgeving letten ;)

Dus alleen de wei (prive eigendom) filmen, en bordjes bij het hek. De personen moeten de bordjes kunnen zien voordat ze gefilmd worden.
Ik zou eventjes googlen naar de wetgeving rondom camera(s)(toezicht), want ik durf niet met zekerheid te zeggen wat mag en niet mag rondom privé-cameratoezicht.


Een 'wilde' shetlander lenen zou ik niet doen. Buiten dat je kudde moet wennen aan de nieuwe pony, is het ook niet veilig voor de onbekende bezoekers. Mocht er iets gebeuren, dan is de eigenaar aansprakelijk... En dat risico zou ik zelf niet durven nemen.


Goede tip van wetgeving, al weet ik niet of ik me daar aan zou houden als het gaat om mijn paard/ pony :') dan zou ik alleen maar er achter willen komen wie er aan mijn paardje zitten...

Elaya

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:24

Joaltijd schreef:
Felien_Kyra schreef:
Goede tip van wetgeving, al weet ik niet of ik me daar aan zou houden als het gaat om mijn paard/ pony :') dan zou ik alleen maar er achter willen komen wie er aan mijn paardje zitten...

Mee eens hoor ;) Ik zou het ook heel graag willen weten (al doe ik het wel legaal... Haha! )

Maar ik zou het sneu vinden als de ts problemen zou krijgen wetstechnisch gezien, terwijl ik dat met een klein berichtje misschien kon voorkomen :)

Haha nee heb je ook goed hoor! :)

Elaya


Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:06

Niinatjuh schreef:
chantalboes schreef:
Heb je al iets ontdekt of betrapt TS?

Ben eigk ook wel benieuwd ?

Was ik ook al :D

Elaya


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers