Zo dankbaar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

Zo dankbaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 20:56

Hoi allemaal,

ik wil eventjes kwijt hoe verschrikkelijk trots ik ben op mijn topper! Mijn paard heet Incello en is intussen 9 jaar oud. Sinds kort ben ik weer met hem begonnen onder het zadel nadat ik twee jaar heb stilgelegen doordat hij spat heeft. Nu gaat hij tegenwoordig eigenlijk weer toppie, dus zijn we het rijden weer beginnen oppakken.

Donderdag heb ik nog gereden en toen was hij echt heel erg flink. Dan ben ik van vrijdag tot deze ochtend op weekend geweest en heeft hij gewoon lekker buiten gelopen. Nu stap ik vandaag op en hij was echt wel fris, wat normaal altijd zorgt voor drama. Ik heb het gewoon van me afgezet en gedaan alsof hij gewoon gewerkt had, en heb ingestapt met een volledig losse teugel. Bij het inrijden was hij fris maar hij liet zich prima rijden.

Daarna ben ik terug wat met het serieuzere werk begonnen ( we zijn nu alweer een goeie drie weken bezig *\o/* ), ik vroeg een beetje schouderbinnen en hij deed dat echt suuuuuuper. Dus daarna dacht ik, ik rij even een middellijn en ik probeer een paar pasjes te wijken. Dat ging echt zo TOP! Ook in de galop was hij super, zelfs eventjes een vliegende wissel gereden.

Ik ben zo trots dat ik het even van me af moest schrijven en met jullie delen! Zo fantastisch is hij echt nog nooit geweest. Ze liepen op het erf met grote ladders rond en kropen dan op het dak van het gebouw, normaal is dat dus echt niet te doen om dan met hem te werken... Nu hield hij gewoon een beetje in maar was verder echt zo braaf <3

TOP TOP TOP! Zou ik een beetje trots zijn denk je? :')

Hier nog even een random foto van mijn topper :D

Afbeelding

Poekkie

Berichten: 7352
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Zo dankbaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 21:07

Klinkt super! Mooi paard trouwens! Veel plezier samen!

IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 21:30

Poekkie schreef:
Klinkt super! Mooi paard trouwens! Veel plezier samen!

dankjewel!

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: Zo dankbaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 08:21

Knap paard! En wat ontzettend fijn dat jullie na 2 jaar weer verder kunnen. Ik snap dat je trots bent! Geniet ervan :):)

IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 12:02

freetorun schreef:
Knap paard! En wat ontzettend fijn dat jullie na 2 jaar weer verder kunnen. Ik snap dat je trots bent! Geniet ervan :):)

Ja ik ben echt heel erg blij :) We genieten er samen echt heel erg van!