Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 09:07

Ik had nog nooit van haar gehoord. Symone Ottenvangers. Maar na gisteren zal ik haar niet meer vergeten...Ik had al meerdere bijzondere ervaringen van anderen gehoord en dat had ik mijn vriendin verteld. Omdat ik toch best wat probleempjes heb met mijn paard vertelde ik mijn vriendin dat ik ook wel eens een goed gesprek met hem wilde hebben...haha. Dat had ze onthouden, want op mijn verjaardag kreeg ik een consult met Symone cadeau!! Ik was best zenuwachtig, want had al verhalen gehoord van anderen dat hun paarden gewoon de waarheid zeggen...ook over hun baas en leefomstandigheden. Dus had me op het ergste voorbereid....Maar het was echt een héél mooi en bevredigend gesprek en snap nu volledig het gedrag van mijn paard...en wat hij nodig heeft. Hopelijk kan dit onze samenwerking verbeteren...ben benieuwd! Het was in ieder geval een hele bijzondere ervaring!
Laatst bijgewerkt door C_arola op 15-04-17 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel gehaald

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het KAN! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:56

ik heb door jouw berichtje ook symone eens opgezocht, daar ik met mijn paard tegen een aantal dingen oploop.
haar werkwijze spreekt me inderdaad ook erg aan.
Heb haar een berichtje gestuurd met de vraag of ze me kan helpen.

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-17 09:32

Wat fijn! Hoop dat jij er ook baat bij hebt. Laat het nog even weten!

Ik had eigenlijk gedacht dat er wel veel meer mensen nieuwsgierig zouden zijn naar een goed gesprek met hun paard.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 15:58

Ik verplaats dit topic naar Verslag van de dag.

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:03

Ik heb dit soort dingen enkele keren laten doen door verschillende mensen, maar ik vond de resultaten tot nu toe vrij teleurstellend.
Ben wel benieuwd in hoe verre deze persoon de diepte in kan gaan en ook echt concreet dingen kan vertellen etc.

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:09

Ik heb haar ook bij mijn paard gehad en ik vond het wel bijzonder. Ze wist vrij specifieke dingen te zeggen over hem(of mij). Hoe het kan, geen idee. Ik wist ook niet of ik er in moest geloven maar ik ben wel erg blij dat ik het toch gedaan had!

elise t.

Berichten: 338
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:12

Kan je ons meer vertellen over wat er dan besproken is,wat je bijvoorbeeld zou kunnen veranderen of zo,is ze langs gekomen of via een foto ?gr.Elise

Anoniem

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:22

Misschien een aparte vraag hoor, en ben ik heel kritisch, maar ik zou zeg maar een hele omschrijving kunnen maken van jouw paard en zn karakter, op basis van wat je allemaal op bokt hebt gezet. Denk je niet dat dat ook het geval is bij zo'n reading?
(Serieuze vraag!)

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:01

Hier ook goede ervaringen met Symone. Zij wist mij o.a. te vertellen wat voor lichamelijke klachten mijn paard had, nog voordat de DA dat heeft ontdekt.
Het enige wat ik destijds op bokt had staan over mijn paard, waren foto's. En op Facebook heb ik niets openbaar staan over mijn paard.
Ze heeft ook met mijn vorige hond, huidige hond en gerbils gecommuniceerd. Allemaal op afstand, zonder dat ze aan huis kwam dus.

Ik heb ook eens iemand anders met mijn huidige hond laten communiceren, maar wat diegene zei klopte voor geen meter.
Zo zou mijn hond depressief zijn door de groene kleur in huis. Je raadt het al, behalve een paar planten is er nergens groen in huis.
Ook moest ik 4 verschillende stenen kopen om haar te helpen etc.
Toen ik feedback gaf, zei diegene dat het dan een groene aura zou zijn waar ze last van zou hebben... :+

Nee, voor mij niemand anders dan Symone meer.
Met Symone heb ik de beste ervaringen. :j

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 10:59

elise t. schreef:
Kan je ons meer vertellen over wat er dan besproken is,wat je bijvoorbeeld zou kunnen veranderen of zo,is ze langs gekomen of via een foto ?gr.Elise


Als je het verslag wil lezen dat ik gemaakt heb...mijn vrienden waren allemaal nieuwsgierig...moet je me maar even een PB sturen. Ze is bij mij langs geweest omdat je dan de mogelijkheid hebt om vragen aan je paard te stellen en kan doorvragen op dingen die zij vertelt. Mijn vriendin heeft het op afstand gedaan omdat zij te ver weg woonde. En die kreeg gewoon een heel verslag van hoe het paard over haar dacht en hoe het paard in zijn vel zat en wel/niet nodig had. Dat was ook heel treffend.

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 11:06

VivaLaVida schreef:
Misschien een aparte vraag hoor, en ben ik heel kritisch, maar ik zou zeg maar een hele omschrijving kunnen maken van jouw paard en zn karakter, op basis van wat je allemaal op bokt hebt gezet. Denk je niet dat dat ook het geval is bij zo'n reading?
(Serieuze vraag!)


Ik was ook heel sceptisch...en natuurlijk kan ze rond geneusd hebben...maar heleboel dingen die ze vertelde kan ze nergens van "afgeplukt" hebben. En het kan me eigenlijk ook niet schelen of het te bewijzen is of het allemaal waar is wat ze zegt. Met je denkvermogen zijn deze dingen niet te verklaren, maar het gevoel was helemaal goed. En het belangrijkste is dat het tot verandering heeft geleid. Ik heb nu een aantal keer na het gesprek weer gereden en had ik daarvoor met het rijden vaak het gevoel "hij tegen mij", nu had ik voor het eerst het "wij" gevoel. Ik weet niet of hij is veranderd of dat ik door het gesprek meer begrip voor hem heb gekregen en daardoor anders reageer. Maar het resultaat is het belangrijkste!

L_isanne

Berichten: 3534
Geregistreerd: 22-03-08

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 15:47

Zou je mij ook via pb je verslag willen sturen? Ik ben ook wel erg benieuwd namelijk hoe concreet ze kan zijn. :)

Vind dit reuze interessant klinken!

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 15:57

Wat een bijzondere ervaring zeg! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je verslag. Heel bijzonder dat zulke dingen blijkbaar kunnen!

troi
Berichten: 17006
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:01

Een paar jaar geleden was er een topic met readings van een aantal verschillende readers (namen mij onbekend) van dezelfde foto van een paard. Erg interessant, vooral de reactie van deze personen toen de aap uit de mouw kwam en het gereade paard al jaren dood bleek te zijn. Dat had geen van deze 'experts' doorgekregen tijdens hun gesprekje met het paard in kwestie. Ze waren knap beledigd. Want in hun ogen waren zij bedrogen. Mij leek het vooral dat degene die er flink voor betaald had bedrogen was. Maakt wel dat ik er geen klap van geloof...

Lightmare
Berichten: 351
Geregistreerd: 25-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:04

Zou je misschien het verslag ook naar mij willen sturen?
Ben wel erg benieuwd

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:10

ik ben ook wel benieuwd naar het verslag!

Anoukloves_
Berichten: 568
Geregistreerd: 24-01-10

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:13

Ik zou ook wel een pb willen ontvangen. :)

Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:18

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het verslag. Zou je mij die ook in een pb willen sturen?

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:18

Ik ben ook erg benieuwd!! Zou je mij ook je verslag per pb willen sturen?? Vast erg bedankt!

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:18

Ik ben ook erg benieuwd!

Dandy200

Berichten: 855
Geregistreerd: 05-04-12
Woonplaats: Ergens aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:18

Ik ben ook wel heel benieuwd naar je verslag. Het klinkt als een bijzondere ervaring.

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:23

het verslag per PB zou ik ook wel willen ontvangen.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:26

Wat leuk en speciaal zeg!

Ik heb dit ook eens laten doen, weet enkel haar niet niet meer, en ik kon haar niet zij mij niet maar de dingen die ze zei via mijn paard was echt bizar. Dingen die ik nooit met andere mensen gedeeld had die mijn paard aan haar wist te vertellen, was zelfs eng :')

Heb haar toen ook bij mijn hond laten komen, was ook prima. En daarna een keer op afstand met mijn nieuwe hond en daar viel het toch wat tegen. Wellicht was zij prima voor in het echt met dieren maar via foto is het toch wat lastiger denk ik dan..

Is zij net zo goed in het echt als via een foto? Zou deze hond nogmaals eens willen laten lezen namelijk...

Shanel
Berichten: 879
Geregistreerd: 04-06-05

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:27

Ondanks dat ik er heel sceptisch over ben, heb ik haar zojuist een mail gestuurd voor een consult. Ik ben heel benieuwd.

Lunalove123
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-05-17

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:48

Ik ben wel sceptisch, maar zou toch wel heel graag willen weten wat mijn paarden van ons vinden. En of we op de juiste weg zijn met hen. Ik denk dat ik toch ook maar een consult ga boeken bij haar. :o