Oeps...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MiReRe
Berichten: 1237
Geregistreerd: 23-12-11

Re: Oeps...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 06:01

Wat een mooi paardje heb je daar!
Gelukkig dat je wel je cap op had zeg. Ik herken het gevoel. Ben ook al heel wat keertjes blij geweest dat ik zo standvastig ben over 'nooit zonder cap!' Groot gelijk, zo zie je maar.
Twee weken terug ben ik ook nog in het bos met m'n paardje onderuit gegaan omdat hij struikelde, dus ook op m'n hoofd gevallen.
Pas je wel een beetje op met die hoofdpijn? Je kan een hersenschudding hebben en dan kan je beter even rustig aan doen.

Zangles in Utrecht/ Utrechtse Heuvelrug.
Pb voor info



MiReRe
Berichten: 1237
Geregistreerd: 23-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:22

Bodyprotector rijd ik ook bijna altijd mee. En inderdaad, die keet dat ik dacht 'ach, kan wel een keer zonder', lag ik er dus ook naast omdat er een ree uit de bosjes kwam en m'n paard sprong opzij en ik niet.

Van de struikelpartij had ik een week lang stevige spierpijn door m'n hele bovenlijf en zeker 4 dagen een beetje hoofdpijn. Ik was ook 2 seconden kwijt, dus heb mezelf gediagnosticeerd met een lichte hersenschudding en een paar dagen rustig aan gedaan.

En dan rijd ik met mijn superbrave coole IJslander die niet opkijkt van een trekker of een wielrenpeloton. Je weet het gewoon nooit.
Met te laat ontdekte laaghangende takken en vallende eikels en in een hagelbui is een cap trouwens ook heel fijn!

Zangles in Utrecht/ Utrechtse Heuvelrug.
Pb voor info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers