Pijn van schouders tot rug.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxIsaa

Berichten: 768
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Zaandam

Pijn van schouders tot rug.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 17:02

Hallo allemaal ! :)

Ik heb nu sinds ruim 2 weken een zeurende pijn in m'n schouders, wat uitstraalt naar m'n rug..

Met paracetamol is dit overdag prima uit te houden, maar als ik ''s nachts in bed lig kan ik gewoon niet langer dan 2 uur liggen, want dan verga ik van de pijn.. :(

Al van alles geprobeerd, van warme kruik tot verhoging van m'n hoofdeinde, maar niets helpt..

Heb ook het gevoel alsof er iets van een spier klem zit, maar hoeveel ik ook beweeg, het word niet beter.. Het aparte is ook dat als ik rondjes draai met mijn linkerschouder, ik heel veel gekraak en geknak hoor, terwijl dit bij mijn rechterschouder niet het geval is. ;)

Vanavond moet ik sowieso al naar de fysio, omdat ik nog steeds voor m'n knie bezig ben, dus ik zal het eens gaan vragen, maar heeft iemand hier ervaring mee, of zelf gehad? :)

_Liiene
Berichten: 264
Geregistreerd: 23-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:07

Ik heb zelf een flinke schouderblessure gehad en ik ken de pijn.
Hoewel dit zich bij mij uitte in fikse kramp des tijds.
Ben zelf ook onder behandeling bij een fysio, heb dry needling gehad omdat de spierknopen bij mij te diep zaten om los te kunnen masseren.
Dry needling hielp bij mij echt als een tierelier, dit kan ik ook iedereen echt aanraden!!
De kramp die voornamelijk eerst alleen in mijn linker schouder zat kwam vanuit rechts onderin mijn rug.
Misschien kun je bij je fysio vragen of het gerelateerd zou kunnen zijn aan je knieblessure. Door compensatie van een andere blessure kan je lichaam ook op andere plekken pijn ontwikkelen heeft mijn fysio me verteld

xxIsaa

Berichten: 768
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 17:10

_Liiene schreef:
Ik heb zelf een flinke schouderblessure gehad en ik ken de pijn.
Hoewel dit zich bij mij uitte in fikse kramp des tijds.
Ben zelf ook onder behandeling bij een fysio, heb dry needling gehad omdat de spierknopen bij mij te diep zaten om los te kunnen masseren.
Dry needling hielp bij mij echt als een tierelier, dit kan ik ook iedereen echt aanraden!!
De kramp die voornamelijk eerst alleen in mijn linker schouder zat kwam vanuit rechts onderin mijn rug.
Misschien kun je bij je fysio vragen of het gerelateerd zou kunnen zijn aan je knieblessure. Door compensatie van een andere blessure kan je lichaam ook op andere plekken pijn ontwikkelen heeft mijn fysio me verteld


Oké! Ja, ik heb het idee dat het ook te maken kan hebben met mijn houding, maar dat weet ik dus niet zeker..
Het komt bij mij ook voornamelijk vanuit m'n linkerschouder ! :j

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Pijn van schouders tot rug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:50

Omdat dit op MW hoort en TS daar nog niet voldoende kuddeposts voor heeft hier een slotje.